Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Har en Amun crash jeg og, synes ikke den er noe spesielt verre på stikkemerker enn andre cymbaler jeg har. Ikke sånn veldig merkbart i alle fall.

Skal inn i proffesjonelt studio neste uke :w00t: . Skal gjøre et trommetrack til en poplåt (!) da. Var en damevenn av bassisten i bandet mitt som spurte oss om en tjeneste, de manglet trommis og bassist, og måtte finne noen i siste liten. Men kan bli moro selv om jeg ikke er helt fan av den type musikk. Skal spilles inn i proft studio i Oslo, husker ikke nøyaktig navnet på stedet, men både Kurt Nilsen og Maria Mena hadde gjort innspillinger der... Så jeg er litt "stoked" nå for tiden :).

 

Har også en gig vi vil prøve å få til neste fredag, i Fredrikstad. Ser ut til å gå i boks. Mistenker at det er et mer ungdomsarr. (Sandkroa? tror det het noe sånn), men akkurat nå er all PR god PR for oss. Så look out for gruppa "Burn" hvis noen her skulle ta turen dit :)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns Amun er helt knall jeg, har ikke merka noen stikkemerker på dem nei. Og ja, jeg har hatt 08" før. Hadde det på AYotte settet ;)

5990601[/snapback]

 

Okei, da vet du vel va du får :)

 

Men hvorfor i alle dager skriver du 08"? En tomme er en tomme, noe sånt som 2.5 tror jeg.. I tillegg viss du hadde klart å skrevet 0.8 så hadde det blitt ganske feil :p Sånn at, noen spesiell grunn til det?

Lenke til kommentar

Det største jeg har spelt på er vel UKM, altså Ungdomens Kulturmønstring. Det var jo egentlig ganske fett, vi spilte Blitzkrieg Bop av The Ramones :dribble:

 

Vi har planer om å spelle i noen av de lokale "hengestedene" rundt her i grenland (skien/porsgrunn distriktet) så det blir ganske fett.

Endret av Evil_Nerd
Lenke til kommentar
Syns Amun er helt knall jeg, har ikke merka noen stikkemerker på dem nei. Og ja, jeg har hatt 08" før. Hadde det på AYotte settet ;)

5990601[/snapback]

 

Okei, da vet du vel va du får :)

 

Men hvorfor i alle dager skriver du 08"? En tomme er en tomme, noe sånt som 2.5 tror jeg.. I tillegg viss du hadde klart å skrevet 0.8 så hadde det blitt ganske feil :p Sånn at, noen spesiell grunn til det?

5990757[/snapback]

 

 

Hmm...vet ikke egentlig, er bare mer ryddig :p

08, 10, 12"...to siffer i hver :tease:

Men er stort sett sånn det står på nettsider osv.

Lenke til kommentar
Syns Amun er helt knall jeg, har ikke merka noen stikkemerker på dem nei. Og ja, jeg har hatt 08" før. Hadde det på AYotte settet ;)

5990601[/snapback]

 

Okei, da vet du vel va du får :)

 

Men hvorfor i alle dager skriver du 08"? En tomme er en tomme, noe sånt som 2.5 tror jeg.. I tillegg viss du hadde klart å skrevet 0.8 så hadde det blitt ganske feil :p Sånn at, noen spesiell grunn til det?

5990757[/snapback]

 

 

Hmm...vet ikke egentlig, er bare mer ryddig :p

08, 10, 12"...to siffer i hver :tease:

Men er stort sett sånn det står på nettsider osv.

5992755[/snapback]

 

Åja okei, har bare sett det, hvertfall lagt merke til det :)

 

Marius, drit kult.. Må si ifra hvordan det går ; )

Lenke til kommentar
Trigger kan fikse det... :)

 

Dersom du sverger til vanlig oppmikking, har jeg lest i et trommeblad at du kan teipe fast en mynt til skinnet der klubba treffer. På denne måten får du visst en slags "klikke" lyd. Vet ikke om det funker...

5993633[/snapback]

 

Prøvde det, blei ikke store forskjellen, men litt :)

Problemet blir å holde fast teipen til tromma, den løsner med en gang nesten :/

 

Btw, åssen fungerer en trigger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...