Åsmund Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hai. Jeg lurer på hvorfor spill til mobiltelefonen er såpass små. Nye telefoner har jo flere MB men spilla er på 50-100kb. Jeg har testa drøssevis av spill til min k500i men ingen har vert noe særlig. Hvorfor i all verden kan dem ikke lage ett spill på noen MB eller mer som inneholder mer variert grafikk animasjoner og utvide spillet? Er ikke noe problem for folk å laste ned med pc og overføre til mobilen. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Faktisk så er det slik at spill også finnes i større størrelser. Hvis du undersøker litt i spill-verdenen så vet du at mobilspill enten finnes i .jar eller .sis filer. Men samtidig også i .gb og .gbc. De sistnevnte er spill som spilles via en emulator ( Jukse-Gameboy ). De har som regel rundt 1 mb str. Men vi har andre Jukse-Supernintento spill og lignende som er på 17 mb osv.. De er som regel mye bedre. Men problemet er at minne på mobiltelefonen ikke er all verdens. Derfor vil de nok ikke fungere. Derfor er det per idag ikke mulig å få no store spill inn på mobilen Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Nyere N-Gage spill tar ca. 40MB, men N-Gage spill defineres vel ikke som mobilspill, når dem bare kan brukes på Nokia N-Gage (Remerser ). Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tar vel ikke lang tid før Ngage emulatorene er ute å går Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Med symbian tlf får du jo spill er rimelig store og bedre enn java spill. Og det finnes også ngage emulator til symbian telefoner. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nyere N-Gage spill tar ca. 40MB, men N-Gage spill defineres vel ikke som mobilspill, når dem bare kan brukes på Nokia N-Gage (Remerser ). Og som Danny sier, alle Symbiantelefoner Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Finnes noen store også. Det blir MYE bedre med en gang. V-Rally er på 10 MB, og det er veldig bra. Ps: HVor kan jeg få tak i slike emulatorspill til "Jukse Game Boy"? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den jeg bruker heter vBoy. Men det finnes en som heter Goboy. Men sistnevnte er dårlig føler jeg Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nyere N-Gage spill tar ca. 40MB, men N-Gage spill defineres vel ikke som mobilspill, når dem bare kan brukes på Nokia N-Gage (Remerser ). Og som Danny sier, alle Symbiantelefoner Selvfølgelig visste jeg det, men har allerede hatt en samtale med Remerser angående akkuratt dette, N-Gage spill er lagt for å spilles på N-Gage, annen informasjon en dette er ikke ønsket her på forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Den jeg bruker heter vBoy. Men det finnes en som heter Goboy. Men sistnevnte er dårlig føler jeg Dessverre er det den beste. Selv føler jeg at den er ganske bra! Hvis man har den nyeste versionen. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det finnes også Nintendo og Super Nintendo emulatorer til Symbian vNes og vSun vampent (vNes og vSun) Lenke til kommentar
MEG vel Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 En god grund er at mobiler i dag ikke har kraftig nok prosesor til og takle store spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå