Gå til innhold

Info om ICY-BOX kab til hd

Anbefalte innlegg

NOen som har noe peiling på om det finnes icy-box kab for sata disk med us22.0 ut? har sett sata-sata, men er ikke mann om å finne den jeg skulle hatt...

og da helst med blått lys, tenkte jeg skulle la den matche de andre som står her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter det samme, men har ikke funnet noe foreløpig.

Regner med det vil komme snart, virker ihvertfall sånn på en del sider jeg har sett på.

Du har jo forsåvidt tre alternativ:

1: Vente til det kommer.

2: Bytte ut s-ata med ide disk.

3: Kjøpe s-ata uttak til å ha i bakenden av kabinettet.

Lenke til kommentar

joa... skulle liksom hatt det nå, så alt 1 er ikke så aktuell. og har noen ide og sata disker i maskinen, så kan vel trylle en sata inn og en ide ut i et kabinett kanskje. og så er det tomt med pci plasser på maskinen, og ikke den kjekkeste hvis man skal ta med seg maskinen til noen, når de nok neppe har eksternt sata i nærheten...

ellers har man jo alltids muligheten til å :dremel: litt da....

Lenke til kommentar

Jøss, den var ny for meg... Har faktisk ikke funnet det når jeg har lett (leita)..

Det ultimate i mine øyne hadde fortsatt å hatt både s-ata og usb/firewire utgang, så man både kan bruke s-ataoverføring på de maskiner det går på, og usb/firewire hvis man har med disken steder det ikke går...

Men slikt finnes vel (foreløpig) ikke..?

Lenke til kommentar
Ikke den nederste :)

Les i beskrivelsen hva som står bak "støtter". Det er ikke bare PCStyling som selger disse, og dette er de samme boksene som du kan se i tabellen linket til i min første post i tråden.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...