paknive Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 NOen som har noe peiling på om det finnes icy-box kab for sata disk med us22.0 ut? har sett sata-sata, men er ikke mann om å finne den jeg skulle hatt... og da helst med blått lys, tenkte jeg skulle la den matche de andre som står her... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ikke i følge denne tabellen. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Bummer.... hva gjør jeg da tro....? noen vettuge forslag...? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg er på utkikk etter det samme, men har ikke funnet noe foreløpig. Regner med det vil komme snart, virker ihvertfall sånn på en del sider jeg har sett på. Du har jo forsåvidt tre alternativ: 1: Vente til det kommer. 2: Bytte ut s-ata med ide disk. 3: Kjøpe s-ata uttak til å ha i bakenden av kabinettet. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 joa... skulle liksom hatt det nå, så alt 1 er ikke så aktuell. og har noen ide og sata disker i maskinen, så kan vel trylle en sata inn og en ide ut i et kabinett kanskje. og så er det tomt med pci plasser på maskinen, og ikke den kjekkeste hvis man skal ta med seg maskinen til noen, når de nok neppe har eksternt sata i nærheten... ellers har man jo alltids muligheten til å litt da.... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Eller velge ett annet merke. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jøss, den var ny for meg... Har faktisk ikke funnet det når jeg har lett (leita).. Det ultimate i mine øyne hadde fortsatt å hatt både s-ata og usb/firewire utgang, så man både kan bruke s-ataoverføring på de maskiner det går på, og usb/firewire hvis man har med disken steder det ikke går... Men slikt finnes vel (foreløpig) ikke..? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Nei, kun USB+FW, etter det jeg vet. Det vil si, det finnes nok, men kanskje ikke i Norge. Det er jo mange produkter som ikke finner veien til Norge i første omgang, om noen gang. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Pc styling selger denne: http://www.pcstyling.no/prodtype.asp?PT_ID...PageHistory=cat Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Pc styling selger denne: http://www.pcstyling.no/prodtype.asp?PT_ID...PageHistory=cat Disse er for IDE/ATA-disker, ikke for SATA-disker som det er spurt etter. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Pc styling selger denne: http://www.pcstyling.no/prodtype.asp?PT_ID...PageHistory=cat Disse er for IDE/ATA-disker, ikke for SATA-disker som det er spurt etter. Ikke den nederste Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ikke den nederste Les i beskrivelsen hva som står bak "støtter". Det er ikke bare PCStyling som selger disse, og dette er de samme boksene som du kan se i tabellen linket til i min første post i tråden. Endret 12. juni 2005 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå