Gå til innhold

Disappearing/reappearing høyrestolpe i Opera

Anbefalte innlegg

Når jeg fyrer opp HW.no, er høyrestolpen tom. Men så holder jeg muspekern over en link, og så popper den fram på magisk vis. Det gjelder bare vanlige linker. Ikke linker på bilder, og ikke flash. Jeg bruker Opera 7.50.

Noen idé om hva som skjer? Det ser litt pussig ut for å si det sånn... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde det nå. Hjalp egentlig ikke. Får problemet hver gang jeg går inn på forsida, for eksempel når jeg trykker på hardware.no logoen oppe til venstre her fra forumet. Å flytte muspekern over en link, eller refreshe sida, bringer innholdet i stolpa tilbake.

Dere gjør ikke noen triks med javascript eller css, da? Opera kan være ganske gretten hvis man gjør noe for innviklet. Jobber som webutvikler selv og vet at Opera kan være ganske kranglete på ting med flash eller javascript, eller lure triks med css. Hjelper fint lite at ting validerer... Ja, ser nå at sida deres ikke gjør det. Hvorfor bruker dere strict? Og Opera er ikke så glad i iframe. Uansett, mulig at hvis dere rydda opp litt, ville Opera være litt mer fornøyd... If you really care... :p

Lenke til kommentar
:cool: Regna med et sånt svar. :p Sier ikke noe på det da. Hadde nok ikke giddi å brukt tid på det jeg heller...

Men dere er ikke opptatt av at sida validerer da? Eller betyr ikk åpne standarder så mye for dere?

Det har med publiserings-systemet som hardware.no bruker.

Det er ikke validert desverre så dermed så blir heller ei siten validert:\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...