Tjohei Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Når jeg fyrer opp HW.no, er høyrestolpen tom. Men så holder jeg muspekern over en link, og så popper den fram på magisk vis. Det gjelder bare vanlige linker. Ikke linker på bilder, og ikke flash. Jeg bruker Opera 7.50. Noen idé om hva som skjer? Det ser litt pussig ut for å si det sånn... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Standardsvaret: Tømt cache? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Prøvde det nå. Hjalp egentlig ikke. Får problemet hver gang jeg går inn på forsida, for eksempel når jeg trykker på hardware.no logoen oppe til venstre her fra forumet. Å flytte muspekern over en link, eller refreshe sida, bringer innholdet i stolpa tilbake. Dere gjør ikke noen triks med javascript eller css, da? Opera kan være ganske gretten hvis man gjør noe for innviklet. Jobber som webutvikler selv og vet at Opera kan være ganske kranglete på ting med flash eller javascript, eller lure triks med css. Hjelper fint lite at ting validerer... Ja, ser nå at sida deres ikke gjør det. Hvorfor bruker dere strict? Og Opera er ikke så glad i iframe. Uansett, mulig at hvis dere rydda opp litt, ville Opera være litt mer fornøyd... If you really care... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Enkelte opera versjoner bugger på høyrekolonnen. Det er ikke prioritert å fikse siden det er opera som bugger, og vi bruker ikke noe javascript for å endre på elementer utover skjul/vis for søket. Oppgrader opera så blir ting bedre. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Regna med et sånt svar. Sier ikke noe på det da. Hadde nok ikke giddi å brukt tid på det jeg heller... Men dere er ikke opptatt av at sida validerer da? Eller betyr ikk åpne standarder så mye for dere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Regna med et sånt svar. Sier ikke noe på det da. Hadde nok ikke giddi å brukt tid på det jeg heller... Men dere er ikke opptatt av at sida validerer da? Eller betyr ikk åpne standarder så mye for dere? Det har med publiserings-systemet som hardware.no bruker. Det er ikke validert desverre så dermed så blir heller ei siten validert:\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå