Gå til innhold

[GTA]Hvilken radiostasjon på SA er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, har gjort det.

 

Men synes ikke at det gjorde noe forskjell. Hadde liksom vært fint om f.eks at man kunne skru av radio og da hørte man ALDRIG radio, men det funker ikke :no: Eller at man kunne velge en kanal og da var da alltid den som var på når man satt seg i en bil f.eks :w00t:

 

Men uansett hva jeg gjør av innstilninger, merker jeg ikke noe forskjell på hvordan radioen oppfører seg :hmm: Snakker om innstilingene som er i audio options og de som t.o.m er for egen musikk

Lenke til kommentar

Radio X med Sage (Hun er utrolig kul)

Bounce FM - mye old-school som jeg liker

Radio Los Santos - The home of Gangsta Rap

K-Rose - Når jeg kruser i ørken eller på landet

 

Synes soundtracket til Vice City var bedre med V-Rock og Wildstyle, men det er noen radioperler i San Andreas.

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Men synes ikke at det gjorde noe forskjell. Hadde liksom vært fint om f.eks at man kunne skru av radio og da hørte man ALDRIG radio, men det funker ikke :no: Eller at man kunne velge en kanal og da var da alltid den som var på når man satt seg i en bil f.eks :w00t:

Da kan du jo alltids sette musikkvolumet til 0. ;)

 

Ellers fungere det å slå av autotune, men det resettes etter at man loader og lignende. Men om man setter seg i en bil, skifter til en stasjon man liker, og så tar en ny bil, så vil den nye bilen ha den samme stasjonen.

 

Det fungerer, men ikke helt optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...