7wis7 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva online spill er kommen ut til PSP?? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Mye skrivefeil på deg, men jeg tror ridge racers har onlinespilling. Lenke til kommentar
7wis7 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 takker for svaret, men klaging liker eg ikkje:P Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ridge Racers har IKKE onlinespilling. Derimot har Twisted Metal, Socom og Syphon Filther alle gode online-muligheter Er sikkert noen flere også... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 De aller fleste spillene til PSP (ihvertfall alle jeg har kjøpt) har online og "vanlig" multiplayer funksjonalitet. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 De aller fleste spillene til PSP (ihvertfall alle jeg har kjøpt) har online og "vanlig" multiplayer funksjonalitet. 5913221[/snapback] Hvilke spill med online tenker du på da? Trokke det er så mange fler en Socom, Syphon filter og twisted metal som har online, om ikke jeg er helt på jordet.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 De aller fleste spillene til PSP (ihvertfall alle jeg har kjøpt) har online og "vanlig" multiplayer funksjonalitet. 5913221[/snapback] Og da kan du bruke xlink kai til feks og spille gta:lcs mot en i sverige. Lenke til kommentar
Denim Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 "Need For Speed - Most Wanted" har online vet jeg Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg finner nesten aldri noen når jeg går online med min PSP. Flere som har dette problemet? Og jeg veit at innstillingene jeg bruker er riktige, så det er ikke det. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Av mine spill vet jeg at jeg kan spille online med: - Need For Speed, Most Wanted - SSX On Tour - FIFA 06 Har ikke testet dog for jeg har ikke fått surret meg til å registrere meg en EA konto. Det er vel også noe muligheter på: - GTA Liberty City Stories - Everybodys Golf ...men jeg er usikker på om dette bare er Ad-Hoc. Det var de spillene jeg har. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Her er en liste over alle utgitte PSP spill, og hva slags multiplayer som finnes til dem: http://www.us.playstation.com/psp/games.aspx?all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå