Terje T Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Må man åpne noen porter i ruter (Netopia 3351) for at alle tjenester skal fungere? Tenker da spesielt på "se hvem som ringer" (Caller id) Har sendt inn spørsmål på NGT sitt "kontaktskjema", men der er det jo som alltid ingen svar å få... Lenke til kommentar
Amundo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Du trenger ikke å åpne noe på din ruter. det med caller id så må du ha en telefon som støtter det. Lenke til kommentar
Terje T Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Har telefoner som støtter både CLI og CLIP. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Som også må være kompatibel med NGT sin Nextphone thingy Lenke til kommentar
Terje T Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Som også må være kompatibel med NGT sin Nextphone thingy Noen som hvet hva som er kompatibelt? Lenke til kommentar
Terje T Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Etter at NGT kjørte en rekonfigurasjon på linja mi, fungerer det som det skal. Lenke til kommentar
nikokolokoba Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hei Jeg har også en netopia 3351 med nextphone. Dette er en knall bra kobinasjon. Vet om folk som har en THOMSON speed T. men i den er det ikke prioritering. dvs hakkete linje hvis du bruker linjen samtidig som tlf. Men i din netopia er det PLUG AND PLAY. INGEN PORTER TRENGER IKKE Å ÅPNES FOR NEXTPHONE..... ngt`s produkt FULL kompatibelt. Vær glad i din NETOPIA ....det er jeg i min -*-* Lenke til kommentar
magjak Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei! Vet noen av dere hva som foregår inne i Nextphone adapteret? Jeg vil bruke min egen ADSL Modem (3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router, ADSL modem, 3CRWDR100B) Jeg får den i SYNC og er oppe på internett, men får ikke summetone i NP adapteret. Fikk ett SPeedtouch modem fra NGT, og det virker fint med Speedtouch'en og NP adapteret. Men ikke med 3com'en og NP adapteret. Mistenker at det er noen sære innstillinger i Np adapteret. Er spent på om noen av dere har fått mere ut av NGT enn det jeg har fått til. De sir jo nesten i klarteskt at de ikke vet så mye selv om dette. MVH Magnus Lenke til kommentar
Kheops Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 IP-telefon sentalen aksepterer ikke andre rutere enn den du har mottatt fra NGT. Derfor oppnår ikke NextPhone adapteren kontakt. Grunnen er at telefonnummerene er lokalisjon bestemt pga nødnumre. Andre IP-telefon leverandører er pålagt å gjøre det samme. /Kheops Hei! Vet noen av dere hva som foregår inne i Nextphone adapteret? Jeg vil bruke min egen ADSL Modem (3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router, ADSL modem, 3CRWDR100B) Jeg får den i SYNC og er oppe på internett, men får ikke summetone i NP adapteret. Fikk ett SPeedtouch modem fra NGT, og det virker fint med Speedtouch'en og NP adapteret. Men ikke med 3com'en og NP adapteret. Mistenker at det er noen sære innstillinger i Np adapteret. Er spent på om noen av dere har fått mere ut av NGT enn det jeg har fått til. De sir jo nesten i klarteskt at de ikke vet så mye selv om dette. MVH Magnus 5254272[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå