TBJ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Finnes det noen bra øreplugger? Jeg har kjøpt iPod Photo og kunne tenkt å kjøpe meg noen bedre øreplugger enn de som følger med. Jeg har øreklokker av diverse slag, men det hadde også vært kjekt med noen små øreplugger i tillegg. Noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har disse, og er fantastisk fornøyd med de. Har også hørt lillebroren, og den er ikke så dum den heller. Dersom du har et visst budsjett å gå etter, vil jeg anbefale deg lillebroren. Den har et mye bedre lyd/pris-forhold. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Disse syns jeg er bra : http://www.ndsdirekte.no/productinfo_spec....id=MDR-EX71SL/B Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Du får kjøpt dem billig på ebay. $25 eller mindre.. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Bang & Olufsen A8 er noe av det ypperste du kan få tak i av øreplugger. Jeg vet ikke om de fortsatt er i produksjon eller salg (den lokale B&O-butikken der jeg bor ble lagt ned for ikke så lenge siden), men de lå iallfall på rundt 1000,- , og var et fullverdig alternativ til hodetelefoner. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Etymotic`s plugger har fått mye skryt på div. head-fi fora rundtomkring, også i kombinasjon med iPods av forskjellige generasjoner Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 kjøp deg de orginale IPOD proppene.. ( ikke de som følger med med de andre. ) de er faktisk ganske bra pluss da de fungerer som "hørselvern".. Ingen andre lyder slipper inn enn musikken Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har bare en ting å si: www.ultimateears.com Koster riktignok litt.... Kan kjøpes f.eks. hos min gamle arbeidsgiver, www.audioone.no Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 I Teknisk Ukeblad har dei testet ørepluggen EP630 fra merkevareprodusentet Creative. Dei skal sitte spesielt godt, og fikk veldig god kritikk fra Teknisk Ukeblad. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Sennheiser IE3 skal være meget bra (og blant de styggeste). Ellers i prisklassen under 1000,- kr, så er det mange som liker Sharp HP-MD33S, og Sony MDR-EX71SL. (Creative EP630 er veldig lik disse.) Endret 7. juli 2005 av k-orm Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Sennheiser IE3 skal være meget bra (og blant de styggeste).Ellers i prisklassen under 1000,- kr, så er det mange som liker Sharp HP-MD33S, og Sony MDR-EX71SL. (Creative EP630 er veldig lik disse.) Jeg har selv ett par Sony MDR-EX70, og dette er de beste ørepluggene jeg noensinne har hatt God og fyldig lyd, alt fra bass til diskant. Øreplugger med så jevn bassgjengivelse har jeg faktisk aldri vært borti før. De har en myk gummiring som forsegler øregangen din helt- såpass effektiv er denne at det tar faktisk litt tid å venne seg til - plutselig blir man veldig oppmerksom på alle lydene man selv lager; pustelyder og tyggelyder blir veldig voldsomme når man bruker hørselsvern, og det samme skjer her. Man kan høre på musikk på mye lavere volum enn vanlig, da all lyd utenfra blir stengt ute. Endelig kan man kjøre tbanen og fremdeles høre hele lydbildet uten å ha musikken på full guffe Endret 9. juli 2005 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå