andret Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) hei jeg har et problem med min pc. og det er at når jeg slår på maskin kommer deet opp oom jeg vil åpne i: sikkermodus sikkermodus med nettverk sikkermodus med kommandolinje starte windows med siste fungerende instiling som virket starte windows på vanlig måte........... og samme hvilken av de jeg trykker på, så kommer deet bare en liten strekk oppe i hjørne som er der og blinker i hjørnet. jeg har holdt på i noen dager nå med dette men den strekken står der og blinker i timevis takker for alle svar Endret 11. juni 2005 av andret Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sett inn Windows cd'en og prøv å reparere Windows partisjonen. Hvis det ikke funker, så ser ikke jeg en annen mulighet enn å formatere maskinen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=boot_volume Du ser hva jeg måtte gjøre. Får du den meldinga så er det bare å formatere... Lenke til kommentar
andret Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 men når jeg setter windows cden i kommer det ikke opp noen ting siden jeg ikke kommer inn på noe windows. hvordan kan jeg da formattere den da hvis jeg ikke kan komme inn på noen meny. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Beskjeden skal komme før du kommer inn på windows. Det står (...) Press enter Edit: Eller noe Endret 11. juni 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 kan hende du må gå inn i bios og sette cd-rom som "first boot device". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå