Bytex Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja? Kommer ikke på et eneste navn i farta...har prøvd ebgames.no men det er bare en placeholder. Flaut å ikke komme på flere... Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Playx.no er IKKE norsk, men dansk, hvilket vil si tollgebyr og mva på alle varer over 200,-NOK. Det vil si på så og si alle nyere spill. Priser - FraktpriserAlle våre priser er eksport-priser FOB Frederikshavn, Danmark og inkluderer ikke mva i de respektive land. For våre norske kunder innebærer dette at det tilkommer mva og postens innfortollingsgebyrer for kjøp over kr 200,- For kjøp under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr) tilkommer det ingen mva eller gebyrer og varen vil komme direkte i din postkasse. Jeg har handlet fra cdon.no, tror den egentlig er svensk, men har lager i Norge også slik at du slipper ekstra fortolling. Prisen som er oppgitt er iallefall det du betaler (+29,- i frakt). Det finnes sikkert flere, men det var denne jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) www.cdon.com edit: sent ute ja Endret 11. juni 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 www.gamesmix.no www.bestshop.no www.zailor.no www.cshop.no www.bokkilden.no www.best-buy.com www.elkjop.no Ellers vil jeg anbefale www.spillpriser.no hvis du vil finne alternativer... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Fine saker Skulle bare vite prisen på GTA:SA før jeg stakk ned og handla egentlig. Men kjekt å ha noen linker i bakhånd. CDON.com er utelukket da jeg er bannlyst derfra pga en tidligere inkassosak. Har kjøpt det nå. Endret 11. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå