Gå til innhold

Redesign - Kunne trengt litt hjelp

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg eier www.ludrio.com, og jeg syns det er på tide å oppdatere designet vi har.

Har dere tips til hva vi kan gjøre for å forbedre utsendet på websiden?

Takk for alle svar!

Endret av uranus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fjerne den saken øverst på siden, den horisontale greien.

I tillegg kan du fjerne all grafisk reklame, hvis det absolutt skal være reklame på siden, bruk tekst.

Endre bakgrunnsbildet, få det til å scrolle sammen med siden.

Få input-felt til ikke å overskride bredden på parent-elementet.

Få koden til å bli semantisk korrekt.

Endre title til noe nyttig.

Lenke til kommentar

I tillegg kan du fjerne all grafisk reklame, hvis det absolutt skal være reklame på siden, bruk tekst.

Er vel ganske vanskelig å få de samme inntektene av reklamen med bare tekstreklamer. Dessuten bryr kanskje ikke besøkende på slike sider seg veldig om om reklamene er grafiske eller kun tekst..?

Hva er så unyttig med "Ludrio - Tilbyr deg det beste!"? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er vel ganske vanskelig å få de samme inntektene av reklamen med bare tekstreklamer. Dessuten bryr kanskje ikke besøkende på slike sider seg veldig om om reklamene er grafiske eller kun tekst..?

Jeg bryr meg!

Hva er så unyttig med "Ludrio - Tilbyr deg det beste!"? :dontgetit:
Okei... Hva handler siden om? Det beste? Hmm... GNU/Linux, altså? Fri programvare? Eller vil de gi meg penger?

<title>: the most important element of a quality Web page

Lenke til kommentar
Okei... Hva handler siden om? Det beste? Hmm... GNU/Linux, altså? Fri programvare? Eller vil de gi meg penger?

"Ludrio - Tilbyr deg det beste!" er vel mottoet til siden, så det du mener er at de burde endre det..? Da er jeg enig med deg.. ;)

Lenke til kommentar

Takk for mange svar.

Jeg kan ikke flytte reklamen øverst på nettsiden grunnet at det var betingelsen på en sponsor avtale.

Jeg er enig, for oss er det bedre med tekst linker, men de som vil reklamere er det bedre med bilde reklame.

Veldig mange av feilene som kommer på validatoren (nesten alle feilene) kommer av AJ-Fork systemet. Den legger til & i linkene, og ifølge validatoren, blir det feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...