uranus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Hei folkens! Jeg eier www.ludrio.com, og jeg syns det er på tide å oppdatere designet vi har. Har dere tips til hva vi kan gjøre for å forbedre utsendet på websiden? Takk for alle svar! Endret 11. juni 2005 av uranus Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du kan fjerne den saken øverst på siden, den horisontale greien. I tillegg kan du fjerne all grafisk reklame, hvis det absolutt skal være reklame på siden, bruk tekst. Endre bakgrunnsbildet, få det til å scrolle sammen med siden. Få input-felt til ikke å overskride bredden på parent-elementet. Få koden til å bli semantisk korrekt. Endre title til noe nyttig. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du kan fjerne den saken øverst på siden, den horisontale greien. I tillegg kan du fjerne all grafisk reklame, hvis det absolutt skal være reklame på siden, bruk tekst. Er vel ganske vanskelig å få de samme inntektene av reklamen med bare tekstreklamer. Dessuten bryr kanskje ikke besøkende på slike sider seg veldig om om reklamene er grafiske eller kun tekst..? Endre title til noe nyttig. Hva er så unyttig med "Ludrio - Tilbyr deg det beste!"? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er vel ganske vanskelig å få de samme inntektene av reklamen med bare tekstreklamer. Dessuten bryr kanskje ikke besøkende på slike sider seg veldig om om reklamene er grafiske eller kun tekst..? Uæææ! Hei Webmaster, svaret er JA! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uæææ! Hei Webmaster, svaret er JA! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Grafiske reklamer er som store, stygge arr. Avast! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du kan fjerne den saken øverst på siden, den horisontale greien. I tillegg kan du fjerne all grafisk reklame, hvis det absolutt skal være reklame på siden, bruk tekst. Er vel ganske vanskelig å få de samme inntektene av reklamen med bare tekstreklamer. Dessuten bryr kanskje ikke besøkende på slike sider seg veldig om om reklamene er grafiske eller kun tekst..? Jeg bryr meg! Endre title til noe nyttig.Hva er så unyttig med "Ludrio - Tilbyr deg det beste!"? Okei... Hva handler siden om? Det beste? Hmm... GNU/Linux, altså? Fri programvare? Eller vil de gi meg penger? <title>: the most important element of a quality Web page Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Okei... Hva handler siden om? Det beste? Hmm... GNU/Linux, altså? Fri programvare? Eller vil de gi meg penger? "Ludrio - Tilbyr deg det beste!" er vel mottoet til siden, så det du mener er at de burde endre det..? Da er jeg enig med deg.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Takk for mange svar. Jeg kan ikke flytte reklamen øverst på nettsiden grunnet at det var betingelsen på en sponsor avtale. Jeg er enig, for oss er det bedre med tekst linker, men de som vil reklamere er det bedre med bilde reklame. Veldig mange av feilene som kommer på validatoren (nesten alle feilene) kommer av AJ-Fork systemet. Den legger til & i linkene, og ifølge validatoren, blir det feil. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvorfor ikke gjøre om til & da. Kan også bruke htmlspecialchars() i php for å endre det automatisk også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå