Wizendraw Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg leste boka som tar for seg hvordan Metallica - SKOM ble laget, og der skriver han forfatteren at Megadeth er oppløst, fordi Mustaine har fått senebetennelse. Men, jeg får ikke det til å stemme. Mener å ha sett at de hadde konsert i Norge i vinter en gang, med 18-års-grense . Noen som vet? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 http://www.megadeth.com/ Siden de har en turne på gang og skal spille masse konserter, så er det nok bare tull det du har lest (eller misforstått?). Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 http://www.megadeth.com/ Siden de har en turne på gang og skal spille masse konserter, så er det nok bare tull det du har lest (eller misforstått?). Jepp! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det var vel en sannhet i at Megadeth ble oppløst for noen år siden, da Mustaine skada hånda, og han så ikke for seg at hånda ville bli bra igjen. Men siden han alikevel ble frisk, så startet han Megadeth opp igjen, dog med nye musikere. mvh Pantera Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Det var vel en sannhet i at Megadeth ble oppløst for noen år siden, da Mustaine skada hånda, og han så ikke for seg at hånda ville bli bra igjen. Men siden han alikevel ble frisk, så startet han Megadeth opp igjen, dog med nye musikere. mvh Pantera Ok, det forklarer saken. Takk! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg MÅ bare skrive det: Megadeth for teh win! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Megadeth er vel alltid "oppløst" hvis man følger med på utviklinga er det bare mustaine som har vært med fra a-å... han skifter liksom hele bandet utenom seg selv på hver plate nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå