siemensboy Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei! Jeg leter litt etter en bra plasma skjer fra 42"-52" men prisen kan ikke gå over 25.0000kr ca. Rundt der. Kom med forslag. Jeg lurer velldig på hva Tv-Tuner er for noe, leser hele tiden at plasama tven ikke har tv-tuner osv.. kan noen fortelle meg litt der? Mvh Siemensboy Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er den komponenten man trenger for å kunne motta TV-signaler og vise dem på skjermen. Videospillere og DVD-opptakere har også innebygd tuner. En skjerm med tuner er en TV, en skjerm uten tuner er bare en skjerm. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Tusen takk, så hvis jeg skal se på tv med en plasma skjerm så må den ha tv tuner? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja. Men det går som sagt an å kjøpe en skjerm uten tuner og bruke en ekstern tuner, f.eks. i form av en DVD-opptaker. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ok, Takk for nyttige opplysninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå