Ra1dMaX Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hei har hatt øyene etter en DVD-brenner lenge..man har ikke så mye peiling på dette... dette kunne jeg tenke meg å få hjelp til: 1 .hva er de forskjellige dvd-formatene og hva er forskjellen mellom dem? 2. Anbefalinger av Brennere (max pris 600-700 kr må klare å lese det meste av formater godt å klare å lese slitte plater)er ute etter en svart brenner som må vere pålitelig da jeg har en god del viktige ting som skal brennes ut på forhånd takk Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 1: Det er liten forskjell mellom +R og -R i praktisk bruk. DVD+R er noe bedre designet og gir derfor bedre brennekvalitet med de fleste brennere. Les mer her: http://www.cdfreaks.com/article/113 2: Helt klart BenQ DW1640 Meget god leser som leser ripete plater bra og raskt! I tillegg en brenner du kan stole på nesten uansett hvilke plater du bruker. Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 takk for hjelpen så pakketilbudet de hadde på norwaydisc kommer mest sannsynligvis til å kjøpe denne brenneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå