PioUs-JiN Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Jeg kjører nå cpu'n min på 2,6 GHz stabilt, men når jeg prøver gå opp med 5 mhz til 2,65 GHz så blir systemet ustabilt. jeg har prøvd å øke vcore, men har ikke hjulpet. Temp er ikke noe problem den ligger på 36 grader under load nå prosessoren er en 3200+ Winny, Hk er ASUS A8N-SLI DELUXE, minne er PQI 1024 MB PC3200 Turbo (2x512MB) Gunmetal Jeg kommer meg inn i windows og skal til å kjøre super-pi eller prime95 men den feiler når jeg kjører dette. minnet er uklokka, cpu kjører på 260 mhz x 10 multipl. Hyper T er x4. Vcore er 1,6 (men pga. litt dårlig PSU utgjør dette bare 1,57) Når den feiler kjører den på kjører jeg den på 265 mhz med resten av det samme (har også prøvd å øke Vcore med 0,25 takker hvis noen vet hva jeg kan gjøre for å komme enda litt lenger EDIT: jeg skrev feil temp ^^ en liten leif Endret 11. juni 2005 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 har prøvd det nå, men ser ikke ut til at dette hjalp noe. jeg stilte opp og ned på vcore her og prøvde forskjellige minne instillinger, men alle gangene endte det i en rask bluescreen som jeg ikke rakk lese :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå