enema Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 omfg, grrrr, ****, nå er jeg lei av popups!!! spesielt mens jeg spiller! noen som vet om en bra blokker? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Her er det en god del pop-up blokkere.. ellers så kan du jo prøve å bytte til Firefox, den har innebygd pop-up blokker.. hvis de popper opp i hytt å pine kan det hende at du har spyware på pc'n, de kan du fjerne med Ad-Aware. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ellers så kan du jo prøve å bytte til Firefox, den har innebygd pop-up blokker.. Eller Opera hvis de popper opp i hytt å pine kan det hende at du har spyware på pc'n, de kan du fjerne med Ad-Aware. Eller Spybot - Search & destroy Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ellers så kan du jo prøve å bytte til Firefox, den har innebygd pop-up blokker.. Eller Opera Eller IE på Windows XP, med Service Pack 2 installert Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ellers så kan du jo prøve å bytte til Firefox, den har innebygd pop-up blokker.. Eller Opera Eller IE på Windows XP, med Service Pack 2 installert Kunne du postet et screenshot av pop-upen som popper opp? Du kunne jo også prøvd med Microsoft AntiSpyware. Det kunne i tillegg også være lurt om du poster en HiJackThis logg, slik at man kan se hvilke prosesser som kjører: HiJackThis Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 enema: problemet ditt er, slik alle andre skriver ovenfor - spyware, adware etc. en god løsning vil være å laste ned ad-aware, spybot serch & destroy samt microsoft antispyware. oppdater samtlige og kjør full scan. dette vil høyst sannsynlig løse problemet. hvis ikke så laster du ned hijackthis og viser loggen her. Lenke til kommentar
enema Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) har ad-aware, spybot, norton, firefox OG opera! men mens jeg spiller cs:s kommer det opp IE-vinduer!!! det er det som er problemet! edit, det er mange forskjellige popuper, og bare til IE... og jeg bruker win2000pro Endret 11. juni 2005 av enema Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 enema: problemet ditt er, slik alle andre skriver ovenfor - spyware, adware etc. en god løsning vil være å laste ned ad-aware, spybot serch & destroy samt microsoft antispyware. oppdater samtlige og kjør full scan. dette vil høyst sannsynlig løse problemet. hvis ikke så laster du ned hijackthis og viser loggen her. What el_cash said. Har du gjort alt det? Har ikke sett noe til en HijackThis-logg her ennå, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå