Veitafan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Fixen funka til meg Edit: helt til jeg joina en server . Endret 13. juni 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fixen funka til meg Edit: helt til jeg joina en server . Vedder på det kommer en fiks løpet av uka. Må EA Games alltid utelukke litte eldre skjermkort som ikke støtter 1.4 Shader objects. Men men det finnes vel emulate et annet sted? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Merkelig valg å ikke støtte GF4 Ti-serien. De drar fortsatt det meste akseptabelt, og er fortsatt brukt av et meget betydelig antall spillere. Det er neppe kraften i seg selv Ti-kortene mangler (svakere kort med riktige shadere fungerer), det virker snarere som latskap. Håper definitivt det kommer en bedre løsning enn den som nevnes her. Spiller ingen rolle for min egen del, men synes av prinsipp utviklere bør tilstrebe så god kompatibilitet som over hodet mulig. GeForce Ti4200/4400/4600 er forøverig de mest imponerende skjermkortene jeg har vært borti. Hvordan de har hengt med tilfredsstillende over veldig lang tid er helt fantastisk. Spesielt fantastisk med tanke på den lave prisen Ti4200 hadde, selv når det var nytt. Rimelig enestående, og godt eksempel på kundevennlige kort. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 GeForce Ti4200/4400/4600 er forøverig de mest imponerende skjermkortene jeg har vært borti. Hvordan de har hengt med tilfredsstillende over veldig lang tid er helt fantastisk. Spesielt fantastisk med tanke på den lave prisen Ti4200 hadde, selv når det var nytt. Rimelig enestående, og godt eksempel på kundevennlige kort. Lenke til kommentar
salah Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hm, fila jeg lasta ned var korrupt, noen som vet om andre steder jeg kan laste ned fra? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) nvclan.no har en wünderbar server som du sikkert kan få 500-1000kbyte\sekund. Endret 20. juni 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hm, fila jeg lasta ned var korrupt, noen som vet om andre steder jeg kan laste ned fra? Tror ikke den er korupt , du har antaglig ett gammelt pakke program. Prøv ny utgave av winrar/zip Funka for meg når jeg bytta til nyere pakker. EDIT : opppakinga funka , ikke patchen Endret 20. juni 2005 av Razer63 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå