Gå til innhold

Finnes det en måte å spille BF2 med et G4 ti 4200?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fixen funka til meg

Edit: helt til jeg joina en server :thumbdown: .

Vedder på det kommer en fiks løpet av uka.

Må EA Games alltid utelukke litte eldre skjermkort som ikke støtter 1.4 Shader objects.

Men men det finnes vel emulate et annet sted?

Lenke til kommentar

Merkelig valg å ikke støtte GF4 Ti-serien. De drar fortsatt det meste akseptabelt, og er fortsatt brukt av et meget betydelig antall spillere. Det er neppe kraften i seg selv Ti-kortene mangler (svakere kort med riktige shadere fungerer), det virker snarere som latskap. Håper definitivt det kommer en bedre løsning enn den som nevnes her. Spiller ingen rolle for min egen del, men synes av prinsipp utviklere bør tilstrebe så god kompatibilitet som over hodet mulig.

GeForce Ti4200/4400/4600 er forøverig de mest imponerende skjermkortene jeg har vært borti. Hvordan de har hengt med tilfredsstillende over veldig lang tid er helt fantastisk. Spesielt fantastisk med tanke på den lave prisen Ti4200 hadde, selv når det var nytt. Rimelig enestående, og godt eksempel på kundevennlige kort.

Lenke til kommentar
GeForce Ti4200/4400/4600 er forøverig de mest imponerende skjermkortene jeg har vært borti. Hvordan de har hengt med tilfredsstillende over veldig lang tid er helt fantastisk. Spesielt fantastisk med tanke på den lave prisen Ti4200 hadde, selv når det var nytt. Rimelig enestående, og godt eksempel på kundevennlige kort.

:yes:

Lenke til kommentar
Hm, fila jeg lasta ned var korrupt, noen som vet om andre steder jeg kan laste ned fra?

Tror ikke den er korupt , du har antaglig ett gammelt pakke program.

Prøv ny utgave av winrar/zip

Funka for meg når jeg bytta til nyere pakker. :thumbup:

EDIT : opppakinga funka , ikke patchen :cry:

Endret av Razer63
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...