AnthraX89 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har lest det som er av tråder ang. modellen 1557 her på forumet. Ettersom jeg forstår det riktig er Netshop 1557GLS og Aopen 1557 så og si tilsvarende like. Leste videre at skjrmen til Tundra 1557, ikke skal være så alt for bra. Det jeg da lurer på er om skjermen er like dårlig på Netshop 1557GLS og Aopen 1557 som på Tundra 1557? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Aopen 1557 GLS er en barebone-bærbar som er grunnlaget for omtrent alle bærbare i Norge som selges under modellnavnet 1557, dvs at Netshop 1557, Tundra 1557, Whitebox 1557 (med flere) er nøyaktig den samme maskina, eneste forskjell er harddisk, minne, prosessor og trådløst kort, som settes inn av de som selger den. Så skjermen er nøyaktig lik for alle modellene. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 netshop,tundra og aopen er samme maskin. den selges som aopen, mens de som setter inn hd , ram etc setter sitt navn på den. har vært borti de aopen modellene, og skjermene er ikke de beste. innsynsvinkel fra siden er dårlig, en må se "rett" på den, samt at jeg synes den er litt lys. Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Skjermen er ikke så dårlig at det gjør noe, men den er heller ikke så veldig god, for å si det sånn Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Innrøm det, den suger stort! Om du ser rett på skjermen så "vrenger" den seg i topp eller bunn, den har ikkje stor nok innsynsvinkel til å sjå direkte på den en gang. du ser det særlig godt når du ser film med svarte striper oppe og nede. Fant meg sjølv i å vri skjermen fram i ein vinkel om eg prøvde å sjå på skjermen i noko anna stilling enn ovanfrå og ned (du sitt ved eit bord og ser ned på skjermen vanligvis) å sette pcen på eit bord for å sjå film på pcen er håplaust;( Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Innrøm det, den suger stort! Om du ser rett på skjermen så "vrenger" den seg i topp eller bunn, den har ikkje stor nok innsynsvinkel til å sjå direkte på den en gang. du ser det særlig godt når du ser film med svarte striper oppe og nede. Fant meg sjølv i å vri skjermen fram i ein vinkel om eg prøvde å sjå på skjermen i noko anna stilling enn ovanfrå og ned (du sitt ved eit bord og ser ned på skjermen vanligvis) å sette pcen på eit bord for å sjå film på pcen er håplaust;( Helt enig. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hmm, jeg har hatt min Netshop 1557GLS i et år snart, og har ikke merket noe negativt med skjermen.. men jeg hverken spiller eller ser på film på den særlig ofte, da. Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvis du har begynt å legge merke til det kan ikke filmen du har sett vært veldig interresang Eneste plass jeg legger merke til det er på toppen av den talentløse blå rammen i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå