Vu-caN Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ønsker meg en bekreftelse eller hints&tips om skjermkortet mitt har kvelda. Tingen var at jeg satt og spilte et spill, så plutselig blir skjermen svart, så sier den "No signal input"... Tenkte maskina klikka, så jeg boota... men det kom ikke opp noe på skjermen. Jeg kan høre at maskina booter, og at alt går som vanlig når jeg slår på strømmen. Jeg har sjekka at kabler sitter som de skal og at det ikke er noen svakheter i ledningen. Har også tatt skjermkortet ut og inn for å avdekke trøbbel på det området. Kan noen bekrefte/avkrefte/tipse meg eller bare gi meg et lite byks i stolen om det virkelig har tatt kvelden? (sitter og gaper her nå) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 trur egentlig det vu can... samma skjedde sånn ca med mitt kort..... fikk ikke no på garantien heller fordi jeg har bytta kjøler... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ta ut skjermkortet og se om det er noen plass på kortet som er svidd (har svidde komponenter). Hvis du har det, veit du at skjermkortet ditt tok kvelden iallefall. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 trur egentlig det vu can... samma skjedde sånn ca med mitt kort..... fikk ikke no på garantien heller fordi jeg har bytta kjøler... Steike meg i øret! Det har jeg også gjort. Bruker zalman passive med zalman vifte... var ikke spes varmt da den kvelda heller, men kvelda gjorde den! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hmm, jaaja kan være du har mer flaks enn meg da, at du får bytta kortet... men nå tar jeg kvelden, natta folkens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå