tebo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 noen som vet hvorfor maskinen henger seg opp når jeg aktiverer trådløs tilkobling? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vill ha skjekket om det finnes noen programm som kan skjekke om det er feil på kortet. Evt. tatt konakt med produsenten og spurt dem. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) noen som vet hvorfor maskinen henger seg opp når jeg aktiverer trådløs tilkobling? Edit: Glem det! Endret 11. juni 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
tebo Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) noen som vet hvorfor maskinen henger seg opp når jeg aktiverer trådløs tilkobling? Får du ikke noe svar? jeg greier å koble meg til, men om en liten stund hengers det seg opp. Edit:Det var noen skrive Leif her ja! Endret 11. juni 2005 av tebo Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 da vet jeg f**n ikke hva som er galt???? Lenke til kommentar
Tom S Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg hadde det samme problemet med en D-Link router. Fikk koblet meg til med secure connection, og så datt bare nettet ut. Satte så med hastigheten på routeren til 54Bbps, og har siden det ikke hatt problemer med det. Du kan jo også prøve og oppgradere firmware. ....tom Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Jeg er en en venn av tebo som har Lan til tebo akkuraqt nå. Det er ikke bare sånn at netttet detter ut, hele maskina låser seg. Ingen ting skjer, en gang dette skjedde ventet vi i 15 minutter for å se om den hadde låst seg opp!. NEI! Ingentign hadde skjedd. Den enesete måte å låse opp på er å restartemaskina MED resettknappen. Maskina låser seg etter en stund etter han har aktivert det trådløsenettverkskortet. Maskina låser seg uannsett om det er koblet til en router eller "ad-hoc". Endret 11. juni 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
schwin Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvordan nettverkskort har du. Intel? Lenke til kommentar
tebo Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Hvordan nettverkskort har du. Intel? Jeg har D-link DWL-G520 Lenke til kommentar
Tom S Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Prøv og fjern kortet fra pc, avinstaller driver og gjør en helt ny installasjon. Se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
tebo Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det har jeg prøvd. jeg har også skiftet PCI plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå