Bytex Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Ble med i et useriøst jallaguild for noen dager siden fordi jeg kom i prat med en av de, og gjorde noen missions med han. Virka som en grei kar. Det såkalte guildet var visst av typen "rekrutter så mange lvl 20+ folk dere ser", og deretter ikke særlig seriøst. Enten er det bare 4-5 stk online som aldri sier et ord og quester hver for seg, eller så er det 20 stk online som bare spammer søppel i guild-chatten og fortsatt ikke jobber sammen, men er spredt over hele kartet. Gidder ikke sånt, finnes det en kjapp kommando for å melde seg ut? Orker ikke å begynne å forklare meg for noen hvorfor jeg vil forlate de. Syns det er bare teit å være i et guild der ingen kjenner hverandre bare for å ha <huskerikkenavnetengang> under nametaggen. Endret 10. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) /gquit EDIT: Too late. Endret 10. juni 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Takk. Ut av guildet, kjapt og smertefritt uten plagsomme spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå