Gå til innhold

Modaratorene i forumet ber om spam, - og får det ...

Anbefalte innlegg

Av og til ser vi en del stengte tråder, - av uforståelige grunner.

Eks.:

Brukeren vebva skrev; "Hvilken RAM skal jeg kjøpe?" og postet meldingen under "Annet om data" den 19.7. kl 1638, - og tråden ble stengt.

Moderators reaksjon:

Kilogram svarte: "Feilpostet, burde ha vore under CD, harddisk & lagring. Tråden er stengt.

Mvh.,

Vegard

moderator".

Jasså! Kan så noen forklare en stakkars uforstående det? Jeg kan ikke se noen som helst grunn til at innlegg om RAM "burde ha vore under CD, harddisk & lagring." :roll:

- Det har jo ingen sammenheng. RAM er jo verken CD, harddisk eller noe lagringsmedia. - Hva i all verden?

Og hva er galt med å poste meldingen under "Annet om data"? Hvaergaltmeddetda :grin: ?

Vi ser jo at når tråder blir stengt helt uten grunn, - blir noen sure. Når de så skriver sure inlegg som svar, - kommer truselen om utestenging MEGET RASKT. - Så kommer utestengingen, - og påfølgende spam. Eller skjer ikke dette?

Og hvem er opphavet til denne spammen? Ikke moderatorene vel? :wink:

For å se flere tråder om RAM i kategorien "Annet om data" er det bare å søke på RAM. - Eller lese tråden "TIL HARDWARE FOLK" 29. juni av DR.Ekka, - eller lese tråden "Forslag til navneendring av kategori" 19-20 juli av Byggeren.

:grin:

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-07-21 10:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Autoritetspersoner vil alltid ha ansvaret for alt man ikke liker fordi:

A) Slik har det alltid vaert.

B) ...faren min er sterkere enn dem!

C) Gud lagde det slik.

D) Alle er enige om det.

E) Det har blitt vedtatt i klubben vaar da vi hadde moete i hytta ute i skauen paa Soendag.

F) ...det er enklest.

G) ...JEG ikke er moderator, noe som er veldig urettferdig!

H) Jeg liker aa skylde paa noen for aa se hvor mye jeg kan provosere dem.

I) Mammaen min sier at jeg er "spesiell" og at det er de andre sin feil at jeg blir mobbet pga stoerrelsen paa hodet mitt.

Lenke til kommentar

Quote:

enter skrev (2002-07-21 10:28):

Og hva er galt med å poste meldingen under "Annet om data"? Hvaergaltmeddetda?

Skjønner du at minne er ein ein form for lagring. Kan skjønne at dette er forvirrande. Namnet på forumet er no endra til "CD, harddisk, RAM og lagring". Fornøgd?

Dersom ein tråd du har posta vert stengt grunna feilposting, er det fordi det er få svar på tråden; og fordi det vil gje ein advarsel til andre brukarar. "Få svar" er definert som 6-7.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Ikke at det spiller noen rolle, men jeg sier meg også helt uenig i at minne hører til i den kategorien. Lagringsform eller ikke, rent teknisk hører minne inn under HK&CPU kategorien. Burde ikke være nødvendig å ramse opp grunner for dette, de fleste skjønner jo at de 3 komponentene henger sammen konfigurasjonen av enhver pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...