Theoneask Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 kjedelig... i dag rauk 6800le skjermkortet for andre gang i dinside pcen eg kjøpte på komplett i fjor høst. då måtte eg sende heile pcen til østlandet til info care for at dei skulle fikse den. kor lol er ikkje det. kor mykje enklare hadde det ikkje vore om eg kunne fått eit nytt skjermkort tilsendt og sendt tilbake det defekte? snakka med info care i dag og dei sa eg måtte sende pcen denne gangen og, men kor tragisk er ikkje det. noken som har erfaring med liknande tilfelle og som har fått løyst problemet med å berre få bytta ut den defekte delen? tragisk å måtte sende heile pcen og vere utan data lenge. trur ikkje at dette info care opplegget er det raskaste og beste. i tillegg er det masse stress med pakking osv. eg e bitter. og litt sint. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 bump Er det ingen som har erfaring med dette? Det er jo utrulig plagsomt å måtte sende heile pcen til østlandet. Det vil ta omtrent 2 veker før eg får den tilbake. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ja, det er vel naturlig det. Du bestilte en ferdig bygd pc. Det blir det samme hvis du kjøper en pc hos dell eller Elkjøp det, du må levere fra deg hele pcen. Hvis du hadde kjøpt den i deler og bygd selv så hadde du sluppet det Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Husk at det nødvendigvis ikke trenger å være skjermkortet som er feilen vet du. Feil i strømforsyning og diverse annet kan lage mye gøyale feil. men hører flere sier at 6800LE er et problembarn. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 ja, det trenger ikke vere skjermkortet som er defekt, hva med hk/psu eller noe annet? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 takk for svar! Okay, var vel det eg tenkte ja. Ville bere høyre noken andre sine meininger. Vel når eg starter pcen då, so begynne den og jobbe og alt som vanlig, bere at skjermen er heilt svart. Eg har og prøvd og bytta skjerm, men når eg starta opp då so fekk eg: No Signal.. Kan det vere noke anna skjermkortet? Eg har no snakka med Infocare og skal vel sende inn pcen der igjen.. Så det blir eit par veker for meg uten pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå