tørrfisk Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Og dette siste, alle screensa er tatt i 1024*768*32 Very-High Details og 4AA *besvime og stjele mammas visakort * Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg og en kamerat som skal sprenge fiendens artilleri og radar: Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 EID! vi knuste dem saa sykt :!: Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 EID! vi knuste dem saa sykt :!: Hehe, har hatt et par sånne selv. 2-0 og slikt, utrolig jevnt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ein som ville opp i krana og snipe, synd at eg såg han først. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vi gidder ikkje gå ut av helikopteret, når vi kan fly igjennom, gjer vi vel? Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Var spec ops i MEC, snek meg ombord hangarskipet, sprengte radar installationen, stjal sen helikopteret og parkerte det på et sted de ikke fant så lett Her var jeg US (tror jeg), landa på Hotel taket, hoppet ut og skjöt en på bakken med et superpent sniper skudd Endret 26. juni 2005 av jadacool Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bruker de virkelig ordet "choppa" i spillet? Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bruker de virkelig ordet "choppa" i spillet? Hehe, jammen godt man ikke kan redigere andres innlegg, ellers hadde nok du värt ute og "Törrfisket" hele forumet! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bruker de virkelig ordet "choppa" i spillet? Hehe, jammen godt man ikke kan redigere andres innlegg, ellers hadde nok du värt ute og "Törrfisket" hele forumet! Perdon? Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hehe, jeg kanskje tok deg for å väre en törrere fisk en du egentlig er, isåfall ber jeg om unnskyldning, selvsagt anvendes ikke ordet choppa i spillet Slenger med screenshot til Og ja, landingen ble bra! Endret 26. juni 2005 av jadacool Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bruker de virkelig ordet "choppa" i spillet? Hehe, jammen godt man ikke kan redigere andres innlegg, ellers hadde nok du värt ute og "Törrfisket" hele forumet! I'm bingo on ammo eller noke sånt bruker dei også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tralalala.. henger her og soler meg jeg! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Synes selv at dette bildet ble utrolig tøft, han ene har nettopp sprengt artillarien og løper bort til han andre som venter på ham ved båten. Legg også merke til flyet, fine striper Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fikk med litt action der ÜberNabben Om du ikke hadde sagt noe kunne man tro at flyet hadde sluppet bomber som traff kanonene perfekt og sprengte dem, og gutta var artillerister som springer for livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå