wewwen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 GROF, en av verdens beste BF2 klaner? Haha, men joda, det er kult å brife for uvitende skaller her på forumet. jaja, jeg skal gi meg på den Forsatt, så er de blant de bedre i Europa. 12v12. men screenshots er påbudt Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Min første medalje (har bare spillt online 2 ganger pga. dataen min er så treg ) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det der er ikke en medalje man brifer med for å si det sånn IAR: A K:D ratio of 1:4 with a minimum of 5 kills/20 deaths Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Min første medalje (har bare spillt online 2 ganger pga. dataen min er så treg ) Jeg synes synd på deg akkuratt nå. Det høres ut som du er veldig innterresert i Battlefield 2 og liker å spille det. Men du har visst litt dårlig pc, og kan dermed ikke spille så mye online eller på noe serlig bra grafikk. Om jeg skal oppgradere min, så skal jeg sende de gamle delene jeg ikke trenger til deg i posten. ( Photobucket er nede så jeg har ikke noe bilde ) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 her er mine medaljer men jeg må dessverre starte help på nytt siden BF2 ikke funker lengre BF_2.bmp Jeg har fjerna navnet med vilje. Lenke til kommentar
hardrocxsludge Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Nr1 = med command Nr2 = uten command Nr3 han var aktiv med sniperen sin men å høre om folk kommer opp stigen er noe annet ^^ rekord_med_command.bmp kills.bmp knife.bmp Endret 11. februar 2008 av hardrocxsludge Lenke til kommentar
knegg Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Pauserommet til U.S har riverdance romm. sorry, eg måtte berre poste ditta. Gjere meg kjent med GIMP for tida Endret 1. november 2008 av knegg Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) You shall Not Pass! bare et pittelite uhell på veien ned fra construction site Endret 31. desember 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hehe, litt eid kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå