hightow Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 WTF er det for slags fly?? En Harrier fra Allied Intent Extended-modden, som jeg nevnte noen poster lenger opp. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jada... møtte på han og så at han hadde rødt nick, så jeg drepte han og jeg ble punisha for teamkill. Han var ikke på kartet til meg og var på andre laget i følge statsoversikten. Hadde akkurat samma hendelsen på en annen server litt senere... Kjip bug. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Må nesten gi tråden en revive bzzz! Clear! Recharging You'll live buddy, now get back to the fight! Hva er galt/merkelig på dette bildet? I squaden er det 7/6 spillere Endret 15. januar 2008 av Craigmick Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 annen litt nice parkering Lenke til kommentar
Sjetil Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Vi klarte faktisk å stå på rotorbladene eller hva det nå heter på heilkopteret, mens de gikk rundt :o Endret 17. januar 2008 av Tha-Soilder Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 BF2 demo kommer med BF2: complett collection bilder snart Lenke til kommentar
Altitude Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tok dette bildet da bare jeg og en annen som jeg ikke kjente spillte litt etter de andre var gått. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 lol var på en modda server med ingen regler jeg hadde -150 score +? man kunne gå ut av områdene og folk bare sprang oppe i skauen meg som kjører bil på carrieren Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Brenn M95! Endret 26. januar 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg fikk meg en flytur når jeg var alene på wake island 2007 @ TV2 Jeg overlevde høyden og kom fint ned på landings stripa igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser du til høyre hvor høyden står, 4099 og jeg overlevde... Her står det 3025 fordi jeg gikk ned etterhvert... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette skjermskuddet viser en svært farlig situasjon for China. Hvis ikke China har en relativt erfaren commander + gode tropper vil de aldri i livet få tilbake Refinery. Refinery er liksom achilles heel på Dragon Valley. Ja, jeg landet på taket og fem andre lagkamerater spawnet på meg og vi tok flagget og vant runden til slutt.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Her et screenshot fra kampen i kveld, mot GROF. En av verdens beste claner. Vi vant med godt over 300 tickets. PolarBears: toppalag GROF: Ikke toppa lag, men alikvel Endret 28. januar 2008 av ErikFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå