teletubbiekid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 WOW, Du har skills i å resse/gi ammobags altså!1 8511320[/snapback] kalles teamplay Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 WOW, Du har skills i å resse/gi ammobags altså!1 8511320[/snapback] kalles teamplay 8512287[/snapback] Teamplay er VELDIG mye mer en å bare revive og gi ammo bags min gode venn Poengfarming er vel ett mer passende ord? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tv2 servere, er noe dritt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Teamplay er VELDIG mye mer en å bare revive og gi ammo bags min gode venn Poengfarming er vel ett mer passende ord? 8512433[/snapback] synes det er bedre når folk reviver og deler ut ammo, enn når folk gjemmer seg i steinrøysa med en sniper og plukker intetanende infantri 200 meter unna ikke det at jeg aldri gjør det men.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Teamplay er VELDIG mye mer en å bare revive og gi ammo bags min gode venn Poengfarming er vel ett mer passende ord? 8512433[/snapback] synes det er bedre når folk reviver og deler ut ammo, enn når folk gjemmer seg i steinrøysa med en sniper og plukker intetanende infantri 200 meter unna ikke det at jeg aldri gjør det men.. *bilde* 8512597[/snapback] Helt enig ang teamplay der, men teamplay er mer en å revive å kaste ammo bags. Være sammen om å ta flagg, squad går sammen osv... Men når man har gode squads blir det mye teampoints, av en enkel grunn, man går sammen, kaster ammo bags/reviver/medicits til hverandre Edit: Det bilde ble ikke tatt av meg, men er alikevell god illustrasjon...jeg ligger øverst Endret 1. mai 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Helt enig ang teamplay der, men teamplay er mer en å revive å kaste ammo bags. Være sammen om å ta flagg, squad går sammen osv... Men når man har gode squads blir det mye teampoints, av en enkel grunn, man går sammen, kaster ammo bags/reviver/medicits til hverandre selvfølgelig for å spille godt i BF2 er mic et must! og selvfølgelig må man gi/følge ordrene som blir gitt. selv spiller jeg mest med venner, men desværre har de fleste gamerne jeg kjenner konvertert 100% til WoW, så blir ikke så mye BF2 på meg lenger. er ikke det samme uten squads med bekjente.. resultat av god squad og min pkm Endret 1. mai 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er vanskelig å finne folk som virkelig spiller teamplay i squad, hvis det ikke er bekjente man har avtalt å spille med. Når jeg en gang spiller bf2, er det som regelt avtalt med noen venner av meg, så møtes vi. Dette screene er ingen jeg kjenner på, bortsett fra RodeBaron, kjenner han ikke, men to jeg bruker å spille med, er med i samme clan som han. Stats, er heller ikke alt Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) lenge siden sist jeg har "spammet" i denne tråden... så mye stats skryt her at jeg kunne ikke dy meg...... Supersonic speed: Pearcing armour: Kom igjen.... Fyr opp maskinen å kom med noe skikkelig stilig noe... Endret 2. mai 2007 av R@ge Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 R@ge: er det du som tar de bildene? de er ganske fete ihvertfall Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Får legge ut nye bilder jeg også: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 R@ge: er det du som tar de bildene? de er ganske fete ihvertfall 8542051[/snapback] Ikke så vanskelig å ta bilder i Battlerecorder for så å redigere dem i Photoshop etterpå akkurat ... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ikke så vanskelig å ta bilder i Battlerecorder for så å redigere dem i Photoshop etterpå akkurat ... 8543088[/snapback] hæ? Endret 5. mai 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 åja, trodde han komenterte bildet mitt Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ork skrytebilder.. kom heller med tøffe action-bilder Single heli på Dalian Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Var ute og kjørte mitt fine heli Og jeg fant en plass og lande Og det viste seg at plassen vart kalla 1337 og lå på 1337 moh Endret 16. mai 2007 av Voldsund Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Zevs: her har du sniping med M16 :!: funker forresten bra Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Endelig Veteran Assault! Nå går jeg for veteran support, It gonna bee a long and hard journey! Endret 26. mai 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Se hvem som sponser det nye kartet i BF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå