MrPurple Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvor er dette mon tro? hehe "front towards enemy" Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 "front towards enemy" Hmm, det står jo på svensk... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Gullegutt, det bilde der er ikke fra Gulf of Oman! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 du cheater azz omg!!!11! Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Må si syns de bilder som ligger her av bf2 er ganske skuffende, ligger ikke søvnløs over ikke kunne spille dette. Disse svenske skulle nok jobbet litt mer med dette. Lenge leve VALVE!!!! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Gullegutt, det bilde der er ikke fra Gulf of Oman! Var da jeg som starta tråden, og jeg sa ingenting om at det ikke var lov til å poste fra andre maps. Og til du som er skuffa; Skulle likt å sett vALVE lage et så stort og variert online spill som Battlefield 2 med "bedre" grafikk en det Dice har fått til her. Til online spilling er denne grafikkmotoren rett og slett strålandes Endret 21. juni 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
=Wolf= Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hallais, er ikke så veldig fan av Battlefield serien , men etter å ha testa dette, vurderer jeg kjøp Er ikke spesielt flink, og er ikke vant med enkelte taste-plassereinger. Virker som det er lite med "team-play" på serverne jeg har vært inne på, men det er vel muligens fordi det er mang "ferske" folk, som tester demoen der. eneste Screener'n jeg har, er en resultat liste, jeg er "=Valla=" by the way, "=Wolf=" var opptatt Keep on killing the opposite Team Edit: bytta bildet, fikk bedre score Endret 22. juni 2005 av =Wolf= Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Gullegutt, det bilde der er ikke fra Gulf of Oman! Var da jeg som starta tråden, og jeg sa ingenting om at det ikke var lov til å poste fra andre maps. Og til du som er skuffa; Skulle likt å sett vALVE lage et så stort og variert online spill som Battlefield 2 med "bedre" grafikk en det Dice har fått til her. Til online spilling er denne grafikkmotoren rett og slett strålandes Yikes... Starte post og greier, liksom stor fan av bf2, også går han av og laster ned piratkopien av det. Går det ann og synke lavere? nei. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Gullegutt, det bilde der er ikke fra Gulf of Oman! Var da jeg som starta tråden, og jeg sa ingenting om at det ikke var lov til å poste fra andre maps. Og til du som er skuffa; Skulle likt å sett vALVE lage et så stort og variert online spill som Battlefield 2 med "bedre" grafikk en det Dice har fått til her. Til online spilling er denne grafikkmotoren rett og slett strålandes Yikes... Starte post og greier, liksom stor fan av bf2, også går han av og laster ned piratkopien av det. Går det ann og synke lavere? nei. hah eheahehehaeheahe!!!1 piratkopi?? hva med å tenke før du poster? tror du virkelig folk ikke har fått tak i retail kopien nå? da er du rimelig naiv. det gjelder å ha de rette kontaktene. Endret 22. juni 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Når eit spel ikkje er lansert så er det pr definisjon ein piratkopi uansett om den er original eller ikkje, sidan den er skaffa på ein måte som ikkje produsenten tillater. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Når eit spel ikkje er lansert så er det pr definisjon ein piratkopi uansett om den er original eller ikkje, sidan den er skaffa på ein måte som ikkje produsenten tillater. Ok Samvittigheten min er rein, så lenge eg har betalt spelet. Endret 22. juni 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 HVORDAN POSTER MAN SCREENSHOTS! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 HVORDAN POSTER MAN SCREENSHOTS! Du kan legge ved filer litt lengre ned nå du skrive et innlegg Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 det gjelder å ha de rette kontaktene. Hva pokker snakker du om? Kontakter? Det er jo bare å skrive URL til din favoritt torrent side, og det har det vært helt fra R****ded cracka det.. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg ikke til å legge inn screenshots, jeg kopierer dem inn i world, men er det feil? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg ikke til å legge inn screenshots, jeg kopierer dem inn i world, men er det feil? Kan du formulere den setningen annerledes? Jeg forsto den ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå