Gå til innhold

Den store Battlefield 2 screenshots tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gullegutt, det bilde der er ikke fra Gulf of Oman!

Var da jeg som starta tråden, og jeg sa ingenting om at det ikke var lov til å poste fra andre maps. :)

Og til du som er skuffa; Skulle likt å sett vALVE lage et så stort og variert online spill som Battlefield 2 med "bedre" grafikk en det Dice har fått til her.

Til online spilling er denne grafikkmotoren rett og slett strålandes :thumbup:

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Hallais, er ikke så veldig fan av Battlefield serien :whistle: , men etter å ha testa dette, vurderer jeg kjøp :love:

Er ikke spesielt flink, og er ikke vant med enkelte taste-plassereinger.

Virker som det er lite med "team-play" på serverne jeg har vært inne på, men det er vel muligens fordi det er mang "ferske" folk, som tester demoen der. :D

eneste Screener'n jeg har, er en resultat liste, jeg er "=Valla=" by the way, "=Wolf=" var opptatt :cry:

Keep on killing the opposite Team :thumbup:

Edit: bytta bildet, fikk bedre score :w00t:

post-171-1119426597_thumb.jpg

Endret av =Wolf=
Lenke til kommentar

Var da jeg som starta tråden, og jeg sa ingenting om at det ikke var lov til å poste fra andre maps. :)

Og til du som er skuffa; Skulle likt å sett vALVE lage et så stort og variert online spill som Battlefield 2 med "bedre" grafikk en det Dice har fått til her.

Yikes... Starte post og greier, liksom stor fan av bf2, også går han av og laster ned piratkopien av det.

Går det ann og synke lavere?

nei.

Lenke til kommentar

Yikes... Starte post og greier, liksom stor fan av bf2, også går han av og laster ned piratkopien av det.

Går det ann og synke lavere?

nei.

hah eheahehehaeheahe!!!1 piratkopi??

hva med å tenke før du poster? tror du virkelig folk ikke har fått tak i retail kopien nå? da er du rimelig naiv. det gjelder å ha de rette kontaktene.

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Når eit spel ikkje er lansert så er det pr definisjon ein piratkopi uansett om den er original eller ikkje, sidan den er skaffa på ein måte som ikkje produsenten tillater.

Ok

Samvittigheten min er rein, så lenge eg har betalt spelet.

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...