Scortech Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Et lite skryte screenshot.hehe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) ROFLMAO? Så litt på opptak av en PCW vi hadde i kveld. -- Tipper alle heli Jeg og Torminator var alene på battlefield.no #10 Chopper Mayhem, så tippet vi alle helikopterene til det andre laget på siden for å lage djevelskap til de som kom inn etterpå. Etter det var gjort oppdaget vi at det var timelimit på serveren , men det kom inn en noob, og han krasjet hver jævla gang han prøvde å ta av.. Så jævlig morro^^ -- Public whine - cheat? Her er skilled public spillere som klager på at jeg cheater, fordi jeg er über-l33t-h4xx0r, og pwner dem. ( ) Det siste bildet vet jeg ikke hva betyr da, så om noen kunne oversatt hadde det vært fint Endret 5. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det 1.ste pluss DOA-12 :X 6810564[/snapback] ? DAO-12 ? ? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Et lite skryte screenshot til...med den offisielle 1.4 patchen:-) Ja jeg er en kill hore...I like to kill..hehe Endret 6. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Venligst ikke ødelegg tråden med å bare poste dårlige statsbilder.. Wake Island er det største statshoremappet som finnes. Man kan ha 100-0 i K\D ratio uten å være spesielt skilled. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Flere som har lagt merke til at SL-nummeret og hvilket kit han/hun har har blitt større etter patch 1.4? Endret 6. september 2006 av hightow Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jalalalalalalalabad med infantry only Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Her er skilled public spillere som klager på at jeg cheater, fordi jeg er über-l33t-h4xx0r, og pwner dem. ( ) Det siste bildet vet jeg ikke hva betyr da, så om noen kunne oversatt hadde det vært fint 6805727[/snapback] Mine vaklende franskkunnskaper tolker det som:Steina, du drepte meg, tar du stoff for å bli så sterk i helikopteret? Sorry for manglende screenshot, har ikke tilgang til pcen min akkurat nuh Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Min beste runde ever!! Tok den i dag også Lord prayse the infantery only servers Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fikk meg også en liten flygetur ^^ Gjett hvor på Wake Island dette er: Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) hehe lett en enden av rullebanen til kineseran. Her er enda et bilde: Skulle bevise at en retard hadde ført meg ut i helvete for å få helikopteret mitt Endret 9. september 2006 av mermaidman Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har en ide! For å holde Den store Battlefield 2 screenshots tråden mer aktiv kan vi gjette hvor bildene er tatt Dette bildet gjelder ikke: (måtte bare ha med et bilde ^^) Skal komme med noen bilder etterhvert Lenke til kommentar
Leln Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Bildet sier det meste Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Velkommen til forumet Leln Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her fikk jeg meg en ufrivillig pause etter å ha knerta en sniper som klarte å legge ut en claymore før han døde :!: Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her fikk jeg meg en ufrivillig pause etter å ha knerta en sniper som klarte å legge ut en claymore før han døde :!: 6835563[/snapback] Regner med at du fjernet Claymore'n med skiftenøkkelen? :O) Flott SRAW Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Regner med at du fjernet Claymore'n med skiftenøkkelen? :O) 6835954[/snapback] Jeg turte ikke , en ørliten bevegelse fra meg og han ville fått siste stikk. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette er for dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå