PT Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Endelig, jeg er elendig med knife Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=86191 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Bildet over, alle sier han flyr osv.. Sikker på at han ikke går på bakken? Kameravinkelen er jo under bakken. EDIT: Legge ved bilde... Endret 24. juli 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fra TV2 server i natt. 6582480[/snapback] A funny smell of the EA headquarters. Et gammelt screen fra de gode 12on12 tidene i tlv, da vi var nok medlemmer. Eide Catch totalt på Karkand og Daqing, men hvem kunne vel ikke det.. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Her er en kar som fikk en dårlig, men veldig rask begravelse. Litt fallskjermsurfing på Mashtuur City. Bildene er klikkbare. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) oppdaga noe komisk her om dagen Endret 3. august 2006 av AndyF Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Scortech, det der er IKKE et bilde fra Battlefield 2! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Og det var?? At advarselen står på svensk vel. Urgammelt Bilde med Low grafikk fra demoen Endret 2. august 2006 av tommy t Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Er ikke vits i å være frekk. Det er forresten du som burde følge med. Det sto ikke på svensk før (ikke før 1.3 patchen). Det er lagt til nå, som et "påskeegg". DICE har sagt at de liker å legge til slike, og vil fortsette å gjøre det her og der når flere patcher kommer. Du visste det kanskje ikke, men i virkeligheten står det "Front Toward Enemy" på Claymore-miner, og det gjorde det i BF2 før også. Nå gjør det ikke det. Er ingen vits i å begynne å være frekk, spesielt ikke når du ikke har peiling på hva du prater om. PS: Prøv å legge ut SCREENSHOTS fra BATTLEFIELD 2 neste gang, ikke et ikon som viser ei medalje. Et bilde fra SF (jeg havnet "inni helikopteret" uten å være i det, på en måte): EDIT: Scortech, her ser du hvordan Claymore-minene i BF2 så ut før: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 2. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hr.Jensen: Jeg har da vitterlig sett svensk tekst på claymores lenge før 1.3 patchen? Hos meg har det iallefall vært det. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ser ikke sånn ut teddy, legg inn BF2 på nytt og se selv. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den teksten har alltid stått på svensk Bildet er fra demo'en Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 er det så big deal kan dere lage en ny tråd om det onT: finn feilen Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fant ikke feilen Dette er et bilde fra Op Clean Sweep. Jeg avr US. Jeg kjørte jet (jagerfly) og kjørte såvidt innom den ene basen som MEC hadde. Det var akkurat tidsnok til å skaffe meg et neutralize assist point ^^. Weeh. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Er vel alle ticksene, de rundene varer vel en uke? Endret 6. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Syntes ikke den var noe morsom, hvis det var det som var meningen. -- Mitt bilde er eneste jeg fant nå, fra apas pcw i kveld hvor jeg var stepin Jeg kom inn noen minutter etter start, og BF2 hengte seg opp i noen minutter under kampen, så jeg tok screenshot siden da jeg ikke kom på sisteplass engang ^^ Og stat betyr ALT Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Jaa, endeleg Veteran Engineer. Fyrste gongen eg verkeleg har prøvd da. Endret 7. august 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 er det så big deal kan dere lage en ny tråd om det onT: finn feilen 6606504[/snapback] nå så jeg det ^^ hjulene på bilene henger sammen. felles hjul!! righty?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå