lubb Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Takker for de kjekke kommentarene Poster noen til her Meg flykter for livet, rett før impact Fancy bilde av granat Morsom bug, soldater som springer med armene til siden Tanks som skremmer vekk noen fugler Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 kjeda meg litt. Legg merke til at det er alle flymaskinene på båten. Alle som en! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Meg og en kamerat leker oss med C4! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Morsom bug, soldater som springer med armene til siden HAHA tror han prQver aa fly Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Nok et bilde tatt fra Bf Recorder. Kall meg noob, men hva er det og hvordan bruker jeg det? Den heter BattleRecorder. Hvis server du spiller på er satt opp med BattleRecorder så kan du laste ned ei fil (ca 1MB) på de rundene du har vært med å spille. Men dessverre har jeg nesten bare fått feilmeldinger når jeg har prøvd å laste, men det gikk på en server jeg hadde spilt noen runder på. Du velger Community i fra det første skjermbildet (der du også velger Multiplayer, Singleplayer, Options etc.). Der vil det være listet opp flere bookmarks på de serverne du har spilt på. Så er det bare å prøve å laste ned. Skal være intuitivt. Når/hvis du klarer å laste ned dukker de opp på høyre side av skjermen. Velg deretter den runden du vil se, og trykk Play. Etter at kartet har 'loaded' ferdig bruker du Q-tasten for å få opp menyen. - Space(mellomrom) brukes for å bytte på den spilleren du vil følge. - Høyre mustast brukes til å "frigjøre" seg fra den spilleren du følger, slik at du får "freecam". et nytt trykk på høyre mustast "kobler" deg til igjen spilleren du følger. - Bruk ellers piltaster og mus for å justere kameravinkler. Jeg mener å huske at sjefsutvikleren (er det Gustavsson han heter?) sa at BattleRecorder var det han var mest stolt av i Bf2. Bildet er tatt via BattleRecorder. Edit: Ja det er undertegnede som lusker rundt i gresset husker du hvilken server det bildet var fra ? :S Jeg får det ikke til Si meg det plz Endret 19. juni 2005 av Rockmannn Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ro ned smileys bruken! Que? Får ikke lastet ned BF2 demoen noe sted , får bare server busy Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 I minuttet etter dette blidet ble tatt, så fløy piloten oss nesten ned i vannet. Vi overlevde, men så skøyt noen oss ned Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Ro ned smileys bruken! Que? Får ikke lastet ned BF2 demoen noe sted , får bare server busy Ser du ikke at han har redigert inlegget da? var noe slikt: :love: :love: :love: :love: :love: :D :D :D :D Menmen.. borte nå.. Kommer med en del kule bilder strax.. Tok masse med derre BattleRecorder. Edit: Alle screenshotsene mine er på 0byte. Så ingen av dem virker... Noen som vet hvorfor? Endret 19. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Rockmann: Serveren het '|pW| Shooting Range [1.Zug]'. Antagelig fungerer det slik at etter hver runde så blir BattleRecorder-fila lagt ut på serveren du har spilt på. Da kan en prøve å laste ned fila slik jeg beskrev i en post tidligere. Sett filter på BattleRecorder for å finne servere som har dette enablet, men som sagt jeg har kun fått det til å fungere på denne ene serveren. Jeg prøvde å se om jeg fant serveren nå, men det å bla blant servere i Bf2 er for tidkrevende. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Tok den her med battlerecorder, synest den var litt tøff Edit: Grafikken har eg stillt opp i anledning "fotograferinga", kan desverre ikkje ha så bra når eg speler Endret 20. juni 2005 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nice MK_Blackbird! Såg litt ekte ut det der. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan legger man inn bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 1680x1050 (Dell 2005FPW 20" LCD), med grafikk satt til maks og 4xAA. (klikk for større utgave) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Et bilde med all grafikk bånn gass Full AA også? Så ikke sånn ut for meg.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Noen som blir med på BF2 demo i natt? skal endelig få testa det, etter jeg har fått montert GPU blokka mi igjen etter den bestemte seg å lekke som en sil Endret 20. juni 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) har nå bestillt BF2 fra cdon.. og nå står det SENDT!! edit: leif Endret 20. juni 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå