Gå til innhold

Den store Battlefield 2 screenshots tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Juks! Det er helt klart redigert!

Jaja, du fikk jo igjen på Daqing da :tease: .

Merkelig skygge på dette bildet.

5533709[/snapback]

Ja, jeg sugde skikkelig på Daqing, for da måtte jeg kjøre tanks, noe jeg ikke er spesielt flink til.. Chine runden gikk greit, for da måtte dere opp en bakke, så det ble enklere for meg.. USMC runden fikk jeg vel ikke mere enn 10 poeng e.l. :p

Men ja, jeg ble så forvirret på Construction Site på grunn av alle de buggete skyggene. Jeg hadde en i siktet, men så ble det så det en sånn idiotisk skygge og lurte meg til å se en annen vei :p

--

Jeg sjekket foresten ut Single Player en dag, og fant kjapt en bug. Vet ikke om den KUN er i Singleplayer eller ikke men.. :hmm:

bug6pf.th.jpg

Lenke til kommentar

Tok en liten intern klan trening i kveld..

Det dere ser der er bare halvparten av killsene jeg fikk før jeg døde. (da jeg hoppet

oppå tanksen og begynte å knive)

--

http://img500.imageshack.us/img500/6531/screen0353ys.jpg

--

PS. Jeg brukte feil tag.

EDIT: Ble litt stor..

btw.. Dere må poste mere.. Nå fikk jeg 2 poster etter hverandre :no:

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Noen ganger må man være litt slem..

screen0346pe.th.jpg

Å iblant er man slem mot andre uten og vite bedre, dette er en noob som de fleste sier som aldri har flydd før. Han greide og komme litt opp i lufta, men falt fort ned.. Desverre PÅ lagkameraten sin.... Se høyre hjul... Stakkars.. Han så aldri det komme hehe :p

screen0259sf.th.jpg

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Elsker BF2 :love: Her ligger jeg midt i skuddlinjen, full pakket med action. En skikkelig heftig bra kamp!

screen0471dv.th.jpg

Her fikk jeg en rally følelse, piloten kjører dit jeg ber han om siden jeg er squad leader. Dirigerte teamet til og bombe diverse flagg mens jeg satt og så på kartet. Å bombet da så klart :p

screen0469bx.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...