slackerjack Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ny rank i dag Enkel moro AVansert moro Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Slutt å brief med hoover inn i underdelen av Essex'n. Har ikke taxet en mm etter landing: Jaggu klarte jeg ikke å snu og: Oså tok jeg av: Prøv du. (Er ikke vanskelig egentlig ) Endret 19. desember 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Liker ikke folk som absolutt må fly med helikopter selv om de ikke kan fly. Kom forresten borti de dummeste helikopterhorene ever. Jeg hoppet inn i kampheliet til en dud, og kom visst inn rett før en annen. Piloten skulle absolutt ha meg til å hoppe ut, men sta som jeg var ble jeg sittende. Etter mye om og men letter endelig fyren, men flyr nå ut av kartet slik at vi begge dør. Liek, wut zeh fuk? Endret 20. desember 2005 av PT Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Liker ikke folk som absolutt må fly med helikopter selv om de ikke kan fly.Kom forresten borti de dummeste helikopterhorene ever. Jeg hoppet inn i kampheliet til en dud, og kom visst inn rett før en annen. Piloten skulle absolutt ha meg til å hoppe ut, men sta som jeg var ble jeg sittende. Etter mye om og men letter endelig fyren, men flyr nå ut av kartet slik at vi begge dør. Liek, wut zeh fuk? 5313817[/snapback] Mhm, idiotisk. Vanligvis hopper jeg ut om jeg ser de er i klan eller lignende men som regel ikke ellers. Pleier å si "fly meg dit så bailer jeg" eller "fly i 2 min så bailer jeg" om de ikke er i klan. Er så kjedelig å sitte på flyplassen og vente så vil heller baile et sted med litt action. -- Klarte ikke å hoppe opp! :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Skjer a? Er u freeeesh? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kom forresten borti de dummeste helikopterhorene ever. Jeg hoppet inn i kampheliet til en dud, og kom visst inn rett før en annen. Piloten skulle absolutt ha meg til å hoppe ut, men sta som jeg var ble jeg sittende. Etter mye om og men letter endelig fyren, men flyr nå ut av kartet slik at vi begge dør. Liek, wut zeh fuk? 5313817[/snapback] kjipt, men kanskje han mente at han du kom inn rett før skulle sitte på? Her er et bilde jeg postet på bf.no forumet foresten når en som drev å TK hele tiden når han ikke fikk helikopteret. Ble bustet ganske bra der ja ^^ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kniva vell 6-7 stykk den runden. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Dette bildet har jeg valgt å kalle: "Goodbye my lover" Stygge E button Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Stygge E button 5360207[/snapback] You got that right. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Midt oppi lufta, uten å engang ha drept en eneste en med sniper, i tillegg til at jeg har M95 med meg der, ikke m24 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 1.Ikke helt screenshot, men poster likevel. 2. Står på rullebanen på Gulf Of Oman, så kommer den en baseraper som får seg en overraskelse :!: (joda, traff flyet med tanken) Tok nesten knekken på tanken, men moro, ja Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 1. Jeg sliter 2. Vakkert 3. Vakkert 4. Vakkert 5. En OK runde Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Siktet mot et fly, og egentlig uten at jeg la merke til det må jeg ha truffet et fullastet blackhawk Oppdaget det og fikk tatt screen akkurat litt for sent. "You killed xxx" forsvant akkurat. Men det var helt i begynnelsen av runden, og jeg hadde også akkurat skutt ned et fly slik at jeg hadde 1 kill fra før. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) En sikkert ganske vanelig ting å gjøra:P Sånn ser det ut når en legger seg på Panseret ditt;) Hehe, Enten bug i spillet eller ikke. Festa C4 på bilen mens den kjørte. Ossen trur dere dette gikk da? Haha... Wtf?? Denne falt jeg litt for da Endret 4. januar 2006 av Kongen_w Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Les regelene på fremsiden folkens! 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. Lenke til kommentar
halola Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) bilde1: Nærkamp bilde2: Våkn opp! bilde3: Ser vondt ut! bilde4: Legg merke til granaten bilde5: Samme granat litt tidligere, jeg kastet den fint om jeg skal si det selv bilde6: Action bilde7: Han tenker nok: "Puh, det var digg at den raketten ikke traff meg. jeg hadde fått så sinnsykt vondt i skuldra!" bilde8: Tror dere jeg treffer? Endret 7. januar 2006 av halola Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 artige bilder På en tilfeldig ranka server som ble pausa av en eller annen merkelig grunn: Meg (pilot) Krister (skytter) Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Liten sekvens der en prøver å stå på rotoren, og det gikk som det måtte gå ! edit: leif Endret 8. januar 2006 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå