StupidNick Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 litt BF2 noobe redigering... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Her er et bilde etter en uheldig helikopter tur. Konge bilde Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hørte jeg eyecandy og alt på fullt (stort bilde) http://img134.echo.cx/img134/8285/screen0010li.jpg Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Dette bilder er tatt fra Battlefield Recorder. Her lar jeg to stakkars MEC i en T90 for kjenne smaken av C4 Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nok et bilde tatt fra Bf Recorder. Ikke så lett å se men her ligger jeg å lurer i inngangen til bunkeren. C4 her også :!: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Digger å bruke C4, det er gøy å løpe bort til fiendens tanks å fetste et par C4-klumper( ) for så å spenge hele dritten skyhigh Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kjedet meg litt, så lagde jeg en _liten_ eksploson på basen vår... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Sitter på med Silent Rev. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Prøver å fly under bruen. Kan jo selv tenke deg hvordan det gikk. :!: Men jeg har faktisk klart det en gang. Edit: glemte bilde Endret 16. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Her prøvde jeg meg som kamakazi (eller hva det heter) pilot: Endret 16. juni 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Her er et bilde etter en uheldig helikopter tur. Jeg har herved et nytt bakgrundsbilde Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvorfor så dårlig grafikk nabben? Et tips til de som er nye med battlefield: Å fly med joystick er en drøm! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bildene var mindre så jeg rezizet dem litt.. litt dårlig skjermkort oxo, men det blir det slutt på nå! Jeg har nemlig bestilt et 6600Gt 256mb kort!!! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 HEHEHE tatt på fersken! (Han prøver å klatre opp stigen for dere som ikke ser det!) Var det på en av battlefield.no sine servere i går? Ble skutt når jeg klatret opp stigen akkurat der Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hehe nei spillte med en kamerat Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nok et bilde tatt fra Bf Recorder. Kall meg noob, men hva er det og hvordan bruker jeg det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kall meg noob ..noob! Svar nå heller på spørsmplet hans! Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Nok et bilde tatt fra Bf Recorder. Kall meg noob, men hva er det og hvordan bruker jeg det? Den heter BattleRecorder. Hvis server du spiller på er satt opp med BattleRecorder så kan du laste ned ei fil (ca 1MB) på de rundene du har vært med å spille. Men dessverre har jeg nesten bare fått feilmeldinger når jeg har prøvd å laste, men det gikk på en server jeg hadde spilt noen runder på. Du velger Community i fra det første skjermbildet (der du også velger Multiplayer, Singleplayer, Options etc.). Der vil det være listet opp flere bookmarks på de serverne du har spilt på. Så er det bare å prøve å laste ned. Skal være intuitivt. Når/hvis du klarer å laste ned dukker de opp på høyre side av skjermen. Velg deretter den runden du vil se, og trykk Play. Etter at kartet har 'loaded' ferdig bruker du Q-tasten for å få opp menyen. - Space(mellomrom) brukes for å bytte på den spilleren du vil følge. - Høyre mustast brukes til å "frigjøre" seg fra den spilleren du følger, slik at du får "freecam". et nytt trykk på høyre mustast "kobler" deg til igjen spilleren du følger. - Bruk ellers piltaster og mus for å justere kameravinkler. Jeg mener å huske at sjefsutvikleren (er det Gustavsson han heter?) sa at BattleRecorder var det han var mest stolt av i Bf2. Bildet er tatt via BattleRecorder. Edit: Ja det er undertegnede som lusker rundt i gresset Endret 16. juni 2005 av _MrMilo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå