robB Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Folkene som stod der det sprengte. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Endelig Gunnery Sergeant. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Noen som blei eid Endret 10. oktober 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Noen som blei eid Rapet du USA-main? Når jeg spilte før i dag, ble det sagt at du laget kvalme med å sperre for fly som du selv ikke fikk. Eg angrep eit BH da det var på vegen ut, så det reiste tilbake for å fikses. Eg reiste for å snu, da eg kom tilbake og fyrte av missil, 6 kills. Det er vel lov? Det var flere som laget kvalme på den serveren, en firefighter og lussi som hoppa ut i rullebanen kvar gang det kom fly. Og seff var det punish etterpå som eg fekk smake. Zevs du var vel squadleader og eg var med i squaden din, så var det en som sa eg laget kvalme(en i squaden). Herregud, vi stod 4 stk og ventet på fly. Som vanlig får en flyet. Så køyrer han før vi for flytta oss. Det er vel difor han sa eg laga kvalme. Hadde det vore tilfelle eg laga kvalme hadde admin dsr.maria kicka for lenge siden. Edit: Gløymte bilde. Screen etter eg tok ned eit BH fulllasta med horer, som skjedde gang på gang. Etter runden var ferdig hadde eg 52-2 i kills og deaths. Tilbrakte da heile runden i vodnik. Endret 10. oktober 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Imageshack? Ble mange båter på meg Endret 11. oktober 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 disse folka ble eid helt totalt Lenke til kommentar
Crozmo Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Flotte helikopter, hadde "bullfight" med dem mot en klanmember Lenke til kommentar
Crozmo Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjekt med noen unlocks Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Come on. Er redd denne og andre slike tråder vil bli lite oppdatert med nye bilder nå som det er lagt inn begrensninger på hvor mange bilder man kan kan laste opp. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 I won't let this thread die! -- Men disse kan godt dø! =D Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Wtf? Hvordan gikk dette til? Endret 14. oktober 2005 av NoElite Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 En gomp som sprang artilleriet vårt :O) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hehehe... spelte litt singel player, skulle teste litt sniper... men så plutslig kom det så jævla mange mot meg, også stod tanksen klar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå