Lættis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sniper ved et gammelt flyvrak på det nye brettet. Til de som lurer på hvorfor man går fort opp i rank. Sjekk denne linken. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Scortech, tror jeg møtte en som er medlem i clanen din i stad. Delta2424 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 G3GC EIER Er det jeg som er avbildet der eller er det han andre tjukken som du venta sammen med deg før jeg kom? Dere to så ut til å storkose dere mens dere ventet på heli, dere hadde begge kjørt G36C'n opp i trynet på den andre. :!: ---- fUzZu^ sliter med å få bilen opp av havet jeg kjørte den ned i. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) jeg bestemte meg for å gjøre en karriere i Kamikaze-pilot bransjen Første forsøk :!: Sekundet før andre forsøk mislykkes noen forsøk senere.... Motor funker....check flysertfikat ....check C4-pakker....check Klar Rullebane ....check Takeoff tid. i lufta Ikke lenge igjen nå... Bommet på grunn av laggtiden etter screenet Endret 6. oktober 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 G3GC EIER Er det jeg som er avbildet der eller er det han andre tjukken som du venta sammen med deg før jeg kom? Dere to så ut til å storkose dere mens dere ventet på heli, dere hadde begge kjørt G36C'n opp i trynet på den andre. :!: ---- fUzZu^ sliter med å få bilen opp av havet jeg kjørte den ned i. da var det nok meg -------------------- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Han hadde dødd av dette, om jeg ikke var død fra før ^^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Knife kill + Gunnery Sergeant Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dette bildet her var litt morsomt. Min lagkamerat [FUBAR]godhandkiller viste plutselig rød skrift over seg. og rask i avtrekkeren så drepte jeg han. men egentlig så var han på mitt lag så skriften over han skulle egentlig vise blå skrift.hehe dette var da før patch 1.03 kom. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 sjekk den tynne mongo-hånda Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 og dermed oppdaget jeg at den **** copiloten hadde hoppa ut. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 dette som kalles heaven on earth? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 dette som kalles heaven on earth? noen sekunder snere kom jeg litt for langt ut på kanten som følge av at jeg holdt w inne da jeg trykket prinscreen. Screeenet ble morsomt da, sjekk hvordan han ligger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jøss! Se på eXp.Elektric! Det var en god del blest rundt ham i spillets tidligere dager, noen beskyldte ham for å ikke være noe særlig god til og med. Det kan jeg avkrefte! Dette screenet ble tatt tidlig i runden, men han tok helt av seinere. Sjekka statsa hans på http://bf2s.com og det viste seg at han har en kdr på 2.56 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jøss! Se på eXp.Elektric! Det var en god del blest rundt ham i spillets tidligere dager, noen beskyldte ham for å ikke være noe særlig god til og med. Det kan jeg avkrefte! Dette screenet ble tatt tidlig i runden, men han tok helt av seinere. Sjekka statsa hans på http://bf2s.com og det viste seg at han har en kdr på 2.56 Begynt med "cheating" igjen da eller? Han ble jo fratatt masse poeng for ett eller annet, noen som vet hvorfor? Edit: bilde, ja. Endret 9. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Han er jo ikke så god siden han er 2..3 i k/d radio da lol campa litt med bh her om dagen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 lå å snipet i et gammelt skipsvrak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå