StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva i all verden har skjedd her? skal det være sånn? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hehe, her ser man bare skyggen av pistolen og ikke hånda.. spooky Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sjekk min nye rank! lol. er dette en bug eller skal der vere saann? Jeg gikk opp 3 ranker paa 2 min Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, det er ikke bug, kravene er senket, så hver gang du får poeng etter å ha patchet, vil du antakeligvis gå opp noen ranker. Jeg gikk opp 3 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 noen ferske bilder fra den nye patchen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 og enda et *skal spille mer* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sjekk gradene på alle sammen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Unlocket selfølgelig den digge M95'n! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mange folk inne på bf.no wake only Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Koser meg mer med M95 One shot One kill Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Unlocka M95 jeg og, sammen med PKM og DAO-12. Hadde SA-80 fra før. Ranken din var litt puslete i forhold til de andrej a, fUzZy^ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fingern min!!! Sitter fast! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei, det er ikke bug, kravene er senket, så hver gang du får poeng etter å ha patchet, vil du antakeligvis gå opp noen ranker. Jeg gikk opp 3 Selvfølgelig er det en bug. det er mange som har føket opp i rankene for å ikke gjøre en drit. så jo selvsagt er det en bug...en mega bug. Her er meg som gjør en fulltreffer. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) NEI!! Det er ingen bug. Jeg fikke 3 unlocks og hadde omtrent scoren du ser i avataren. De 3 første gangene jeg fikk poeng gikk jeg opp 3 ranker, og fikk tre unlocks. Now you do the math... Edit: glemte jo arfumentet mitt: RANK!! Endret 5. oktober 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Enda et bilde fra den nye patchen. GOOD JOB DICE! Fint at de fikset problemet med at piloten får TK når BH osv krasjer. Jeg skjøt et BH til det begynte å brenne, regnet med å få en masse deilige kills, men NEIDA! Piloten av BH'et får alle MINE kills som teamkills! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noe av det peneste jeg har gjort på en stund. Skjøt først to missiler etter et BH, disse reaimer mot et fiendtlig fly. Deretter finner jeg ut at jeg ikke klarer å rette meg opp og slipper to bomber og suicider i samme BH som jeg skjøt på i utgangspunktet. Restene av BH'et treffer enda mer fiendtlig infanteri på bakken. Snakker om gutt som storkoste seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå