Lættis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg ligger å lurer bak et tre. Endret 26. september 2005 av Lættis Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 MEC in your face Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 MEC in your face lol. Det er absolutt det morsomste bildet jeg har sett. Fy søren de mec folkene er stygg. Når mann ser på battlerecorder, går det an å pause det eller går det videre helt til kampen er ferdig?? Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Går ann å sette på pause. Kan også justere hastigheten på avspillingen. Hold Q inne så får du opp en meny hvor du kan velge hastighet. Kan også velge det med nummertastene. Utsikt fra førerhuset på en kran. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg fant det ut..Jeg googlet litt, så fant jeg en hel nettside med forskjellige taster mann kan bruke når mann kjører battlerecorder. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva med litt blod i battlefield 2 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 må nesten legge ut denne da, fikk nytt ribbon Lenke til kommentar
Mott Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Sikkert mange andre som har klart det då men er litt stolt oops feilparkering Endret 30. september 2005 av Mott Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det får da være måte på til hvor raskt disse flyene skal endre retning. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Atlantwise: Ja vi skjønner det. Fint å se seg litt rundt når man flyr, skal si Apache piloten her skvatt ja. :!: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ok! Her er en jesusfyr som står høyt oppi lufta og speider. Prøver å skyte han ned uten hell! Lenke til kommentar
Syking Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) hehe... litt rart å se en tank steile på fronten Syntes d bilde her va fint... satt i bombeflyet dødslænge mens vi drev å fulgte etter det flyet her Endret 30. september 2005 av Syking Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Spillte med han som ligger på 6. plass i verden; Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Spillte med han som ligger på 6. plass i verden; Hvilken server? Bilde, ja. Drit å blendet av sola når du skal snipe. Endret 1. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Spillte med han som ligger på 6. plass i verden; Hvilken server? Bilde, ja. Drit å blendet av sola når du skal snipe. husker ikke hva den het, men hvis du går inn her og ser under bildet av soldaten, så står det hvilken server han spiller på Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 black jesus har til å med fått combat infanteri medaljen! gratulerer mann! Hvor vanskelig er det å sjønne at man må poste bilde i denne tråden? Les Topic og første post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå