robB Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Rart, det er ikke slike tre på land. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hakker det ikke hos dere når dere ta screenshot? Hos meg så låser hele spillet seg i 2-4 sekunder. --- En pilot gjorde idag en litt vel ekstrem unnamanøver. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vart du skæmt no?! Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjenner han som skaut raketten. Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjenner han som skaut raketten. så heldig @ -Teddy- : Har samme problemet her..... noen som vet hva det er for noe? Tok det bilde fra battlerecorder alså, det var ikke meg han skaut på. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjenner han som skaut raketten. så heldig @ -Teddy- : Har samme problemet her..... noen som vet hva det er for noe? samme problemet her, men bryr meg egentlig ikke om det. Bryr meg ganske mye, får ikke tatt noen screenshot i fly / heli. Mange pene jeg kunne hatt. Men samtidig gidder jeg ikke sitte se på battlerecorder i 10min for å finne det igjen heller, waste of time... -- Enkelte idioter burde permbannes. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Desse to koset, opp etter ein vegg men eg måtte berre knive dei for å få veteran knife badge. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 fyren gikk på C4'en jeg hadde planta like ved flagget...venta egentlig på en Vodnik som skulle komme men kunne ikke dy meg... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Be aware of the TANKS! Møtte på disse to her, litt kjedelig egentlig... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Faaaar to late screenie men allikevel, det er deilig å ha lagt bomber over hele BH spotten på Masthuur city. Seks kills, kun to av de er med på dette screenshotet though. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 This round was a draw Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Der fikk du, din ekle dust! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå