Rasmus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her blir jeg virkelig tatt bakfra, hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke prøv dette unger. Jeg er en marinesoldat Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Disse karene får snart en uhyggelig overraskelse! Du skyter på Teammater? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Disse karene får snart en uhyggelig overraskelse! Du skyter på Teammater? :!: Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Disse karene får snart en uhyggelig overraskelse! Du skyter på Teammater? Nei..Her er jeg kineser og skyter noen amerikanere. Når man spiller av en demo vil det ene laget bli blått (USA) og det andre rødt (Kina). Det kommer vel av at demoen ikke tilhører en bestemt person, så man kan ikke si hvilket lag som skal være blått (teammates). Lenke til kommentar
Dande Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Morsom bug, soldater som springer med armene til siden Han leker Naruto.. (japansk anime, der de tror de springer fortere med arma utover) Lenke til kommentar
since91 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ser ikke mye når en har hele øyet i snipersiktet Endret 2. august 2005 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser ikke mye når en har hele øyet i snipersiktet Fikk du ikke større bilde?? :!: Her nyter jeg utsikten etter at jeg hoppet ut av flyet mitt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Luftambulansen måtte nødlande. Medic'er og anna helsepersonell måtte forsette til fots til skadestaden. Desverre omkom eit par stykker, men det var mange vi fikk banka liv i også. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tenke å ta et spørsmål her mens jeg er igang. Jeg har tenkt å installere Windows X64.Har nå windows Xp 32bit) Vil BF2 funke på Windows X64? Og hvordan er det men ting du har "unlocked" i online i BF2. Ligger det "unlocked" på min konto fra EA eller ligger det i BF2 katalogen min og jeg må da ta backup ut av noe?? Har noen peiling på det?? Ligger ved favoritt flyet mitt Lenke til kommentar
since91 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) hmm... Endret 5. august 2005 av Jonatan777 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Luftambulansen måtte nødlande. Medic'er og anna helsepersonell måtte forsette til fots til skadestaden. Desverre omkom eit par stykker, men det var mange vi fikk banka liv i også. Luftambulansen.... Ny måte å bruke Blackhawk på Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Legg merke til bomben under flyet. Den traff! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tenke å ta et spørsmål her mens jeg er igang. Jeg har tenkt å installere Windows X64.Har nå windows Xp 32bit) Vil BF2 funke på Windows X64? Og hvordan er det men ting du har "unlocked" i online i BF2. Ligger det "unlocked" på min konto fra EA eller ligger det i BF2 katalogen min og jeg må da ta backup ut av noe?? Har noen peiling på det?? Ligger ved favoritt flyet mitt Skal funke ja, om det funker like godt med tanke på drivere vet jeg ikke. Og kontoen din er lagra hos EA, eneste du trenger er login og pass Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har installert og spilt single player og online.Funker helt fint. Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 APC'en har visst flere egenskaper enn man skulle tro! Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hehe.. mye rart man ser når man leker seg med opptak fra battlerecorderen! :!: Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Et fly skyter ned en blackhawk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå