Goliath Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mystiske symboler på åkeren! Muligens UFO-aktivitet hvilket brett er dette? Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ute på tokt i lagmed noen kjenninger i NAF Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mystiske symboler på åkeren! Muligens UFO-aktivitet hvilket brett er dette? Zatar Wetlands Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 "Requesting a pickup" Heldigvis dukket det opp en APC like i nærheten, så jeg kom meg avgårde! :!: Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ute å flyr sammen med mitt lag Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Så at det kom svømmende en kar i elva med rød "FI" tekst. Tok "spotted" og han dukket opp på minimap'en. Deretter sprang jeg på den andre siden av brua og knertet han, men da ble det leven. Ikke så lurt å skyte alt som er rødt..argh Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Så at det kom svømmende en kar i elva med rød "FI" tekst. Tok "spotted" og han dukket opp på minimap'en. Deretter sprang jeg på den andre siden av brua og knertet han, men da ble det leven. Ikke så lurt å skyte alt som er rødt..argh Hvorfor skjer det at det kommer rød tekst på teammates? Har selv opplevd dette et par ganger. (heldigvis ikke på ranka servere) Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Så at det kom svømmende en kar i elva med rød "FI" tekst. Tok "spotted" og han dukket opp på minimap'en. Deretter sprang jeg på den andre siden av brua og knertet han, men da ble det leven. Ikke så lurt å skyte alt som er rødt..argh Hvorfor skjer det at det kommer rød tekst på teammates? Har selv opplevd dette et par ganger. (heldigvis ikke på ranka servere) Sikkert en bug. Dette var på en ranka server med siste patch (1.01). Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Nesten påkjørt av et fly. Se øverst til høyre. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har tråden dæva? hmm... *fixe* hmmm... Hjeeelp! Linebacker saken er stygg på tomandshånd... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Så at det kom svømmende en kar i elva med rød "FI" tekst. Tok "spotted" og han dukket opp på minimap'en. Deretter sprang jeg på den andre siden av brua og knertet han, men da ble det leven. Ikke så lurt å skyte alt som er rødt..argh Hvorfor skjer det at det kommer rød tekst på teammates? Har selv opplevd dette et par ganger. (heldigvis ikke på ranka servere) Sikkert en bug. Dette var på en ranka server med siste patch (1.01). øh! det kjem jo altid opp rød teskt på enemys da... men ikkje så langt i fra som på teammates. Du må også sikte ei stund før teksten kjem opp. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Rød tekst på vennlige er en bug, ja (: Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Denne gangen lot jeg være å sitte på Endret 19. juli 2005 av FreeMan Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ute på litt frihåndsflyving Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Fyren som kom kjørende la merke til at det var strødd C4 på veien, men etter litt venting kjørte han rett i fella! KABOOOM! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvilket kjøretøy skal jeg ta denne gang.hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå