_Ferrari_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hallo igjen alle sammen! Jeg ønsker meg at noen kan lage et bilde av et band som kun består av gamle damer. Helst i "oldemor-alder." Kriterier: Vokalist El-gitarist Bassist Ei på keyboard Trommis Bandet skal hete "The GreatGrandmothers." De kan gjerne stå på ei scene, og kanskje han en logo på veggen bak seg..! Håper ikke dette ble veldig storforlangende, og at dette blir en liten utfrodring for dere. På forhånd takk _Ferrari_ Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Bump etter at veldig mange har lest tråden uten at jeg har fått svar..! Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ser for meg en ganske tid- og arbeidskrevende jobb, som de aller færreste gir seg i kast med uten videre. Selv om en eller annen ukjent fyr på nettet tror det blir en morsom utfordring... Kanskje du hvertfall kunne dele med den/de som måtte være så snille og hjelpe til, hvorfor du vil ha det bildet? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Skal du ha noen av oss bort på gamlehjemmet for å ta bilder av gamle damer? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Nei altså! Det er vel egentlig ingen spesiell grunn for at jeg ønsker meg et slik bilde.. Det er bare en syk idé jeg fikk her. Finns det ikke bilder av div. gamlinger på nett? Jeg blir jo ikke skuffet hvis dere ikke klarer det, jeg hadde bare hatt litt morro av å sett ei gammel dame på el-gitar..! Hva med bare en stk oldemor som spiller el-gitar da? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) *slettet* dobbeltpost Endret 13. juni 2005 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå