Rykende_Kaffe Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hø? fikk ikke helt med meg hva de gjorde da Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Bah, ikke lett når man er overtrøtt. Antar det var min du sikta til. *edite* Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 En på skolen vår går alltid og ser opp i himmelen og tenker høyt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 har ei gæærn dame i blokka mi,jeg og brodern kaller hu bare psychoen i 6. Jeg bor i 1,og brodern i 6,så hver gang jeg skal opp til han,så har jeg drit noia for å møte hu. Møtte hu i heisen her om dagen,hu snakker med seg selv,og bare står å brummer,så stelte hu seg skikkelig oppå meg,jeg kunne kjenne puppa hennes mot ryggen,og det var mer enn nok plass i heisen,helt sinnsykt...når heisen stoppa i 6,så sto jeg å reiv i døra før den åpna seg ... så løp jeg til storebroren min hehe Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er rar selv, jeg.. Har Tourettes.. men er ikke så hardt ramma at det gjør noe www.tourettes.com Lenke til kommentar
Dassfokk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 har ei gæærn dame i blokka mi,jeg og brodern kaller hu bare psychoen i 6. Jeg bor i 1,og brodern i 6,så hver gang jeg skal opp til han,så har jeg drit noia for å møte hu. Møtte hu i heisen her om dagen,hu snakker med seg selv,og bare står å brummer,så stelte hu seg skikkelig oppå meg,jeg kunne kjenne puppa hennes mot ryggen,og det var mer enn nok plass i heisen,helt sinnsykt...når heisen stoppa i 6,så sto jeg å reiv i døra før den åpna seg ... så løp jeg til storebroren min hehe er a gammel da? Fin/stygg? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg vet om ei dame som går rundt og sier bah hele tida. :!: Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg jobber da i en dagligvarebutikk, og sjefen min har fortalt meg et par morsomme historier, dette er den jeg husker best. Var en fyr i rundt 20-årene, som gikk og hang litt rundt inne i butikken, uten å ta med seg noe varer. Da han etter en stundt har kommet bort til der bladene står (rett ved kassen), stod han lenge og så på "voksenbladene". Etter en stund så tok han med seg ett av dem, og nærmet seg kassen sakte, og så ned og hele pakken, som om han var skikkelig flau over å skulle kjøpe bladet. Så det han tar å gjør, er å bare løpe forbi kassen, og styrte ut av butikken, med bladet i hånden. Sjefen min skyndte seg ut døren, hvor han så denne personen løpe i full fart nedover gaten, med bladet flagrende i hånden. Gjett om han fikk seg en god latter da, fyren var så flau over å kjøpe et voksenblad at han stjal det istedet. Rare mennesker.... Har blitt fortalt i ettertid at det virket som han kanskje led av en form for psykisk lidelse (downs kanskje). Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har en kamerat som oppfører seg rart i søvne. Da jeg sov hos han for et par år siden da vi lana, våkna jeg plutselig av at han ropte navnet mitt. Så begynte han å kjefte og skrike om at han skulle drepe meg og "Faen! Hvorfor gjorde du det??" Jeg visste ikke hva han prata om men han ble bare surere og gjentok seg selv. Til slutt snudde han seg og snorka videre mens jeg lå våken og stirra i taket, dritredd for å bli kverka i søvne av han... Den samme personen var med til Danmark da vi hadde en guttetur dit. Han hadde med dama si da. Så den ene kvelden skulle vi drikke og han begynte litt før oss siden vi skulle ut å spise. Da vi kom tilbake var han dritafull og slokna med engang. Så vi satt og drakk sammen med dama hans. Vi besteme oss for å vekke han og få han med siden det var det han ville først, å drikke sammen med oss. Så vi banka på hotelldøra hans og spurte om han ville bli med å drikke. Han Så stygt på oss og sa, "Nei, jeg ligger her med dama nå" så gikk han for å sove igjen. Men dama var jo med oss! Vi skjønte at han begynte å surre igjen så vi gikk inn til han og begynte å prate med han. Vi bare kødda og sa sånne ting "Du må måke oppkjørselen" og "Har du mata ekkornet" og han svarte på det dønn seriøst. "Ja jeg skal måke oppkjørselen etterpå, er så trøtt nå" (det var jo ikke snø ute). "Ekornet mitt er i skapet, og der er det mat" Han prata bare tull hele tiden. Det var skikkelig sprøtt... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er ganske morsomt å kødde med folk på fylla. Husker spesielt når jeg gikk i 10ende, så sto jeg utenfor den lokale ungdomsklubben å pratet med noen. Så ned bakken, kommer en kamerat av meg, rullende! Han hadde på seg hjelm, knebeskyttere, handbeskyttere og en blå lue. Så når vi fikk han opp på benken, så sa vi til han at han hadde en rosa hamster i buksa. Fyren blir helt gal å sitter i ca i 30 minutter å leter etter "Den satans førrpulte hamstern som e i boksa mi, å æ ska dræp han". Jeg tror aldri jeg har flirt så mye av folk på fylla før. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Gøyest er det med de personene som sier alt de tenker på høyt...hva kalles en slik sykdom? Vi har en kar her i byen som går og HYL griner konstant...vet ikke hva slags sykdom det heller er...men han ser ut som en narkoman eller no. Offtopic... Hvordan visste jeg at du var fra Kr.sand...? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Når jeg er på vei hjem i fra jobb og står og venter på bussen, hender det at en meget spesiell dame dukker opp. hmm, hvordan skal jeg beskrive dette kvinnemennesket. Hun ser litt ut som "the missing link". Første gang jeg så dette vesenet var jeg overbevist om at hun var en neandetaler som noen forskere hadde tinet opp fra en blokk med is. Hun har pokker meg mer skjegg en meg Første gangen jeg så henne ble jeg faktisk ganske skremt. I senere tid har jeg lagt merke til mennesker som har blitt så skremt at de mistet diverse ting de har hendene. Jeg overdriver ikke altså Endret 15. juni 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 En elev på skolen går alltid å lukter i bøkene sine på vei hjem. En gang spurte en som heter Hugo han "Hvorfor lukter du alltid i bøkene dine"? Så svarte Leif " Vet du hva Hugo det dufter så herlig". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvordan visste jeg at du var fra Kr.sand...? Kun de på sørlandet som sier "gøyest" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Der jeg jobbet før kom det av og til inn en fyr og lånte/kjøpte en haug med filmer. I mens jeg fant frem filmene, gikk han og fant nye, så han endte opp med å kjøpe/leie filmer for 6-7k hver gang. He paid cash. Han så ut som et eventuelt fjerde medlem i Olsenbanden. Lottomillionærer er ikke som andre millionærer... Øh, er ikke det ufattelig mye? En film her koster vel 40 kroner å leie, så da må han vel gjerne leie 150 filmer! Høres rart ut det Forøvrig har jeg en stebror som ikke er helt rett, og han finner støtt og stadig på nye ting å si. Herr Brun Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) var på klasseutr i stockholm sentrum.. da det kom 2 stykk som vifta med armene i alle kanter og sprang rundt om kring.. han ene bitchlappa en kompis av meg og han andre dytta en kompis av meg ut på t-banen.. heldigvis har vi en ganske stor å krafitg kar i klassen som røska han tilbake de var GARANTER rusa på noe ellers så har vi jo Gerd the outligger hun bruker å være på butikken her og tigge om penger.. åsså snakker hun med seg selv hele tiden .. men det er bare sånne smarte ting hun snakker om.. mattematikk å slikt som ikke jeg skjønner hun var kjempesmart før.. så bynte hun på hasj.. så ble hun slik so remeber.. never use drugs edit: glemte å si at Gerd strikker trusene sine og hun skifter klær meget skjerldent.. har sett henne med samme kjær i ca 2 år nå.. Endret 15. juni 2005 av complexity Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vel, en snål ekskamerat av meg tisset på puten til moren sin i søvne. Nesten så han traff fjeset hennes. En annen ekskompis tisset på vekkerklokken til faren sin i søvne. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vel her er det en som folk kaller jesus, han går alltid med hvit tøy, har langt blondt hår og sjegg. På sommeren går han med barbeint, og når det blir kaldere sandaler eller sko. Han er ikke så gal tror jeg, bare litt merkelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har et stk Jesus i Trondheim og. Men, han som tar kaka er den såkalte "Herren". Røde klær og (hvitt) hår allà Devin Townsend fra Strapping Young Lad. Kongekar! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 En på skolen min sverger til å lage(!) sine egne klær. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå