Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Der jeg jobbet før kom det av og til inn en fyr og lånte/kjøpte en haug med filmer. I mens jeg fant frem filmene, gikk han og fant nye, så han endte opp med å kjøpe/leie filmer for 6-7k hver gang. He paid cash. Han så ut som et eventuelt fjerde medlem i Olsenbanden. Lottomillionærer er ikke som andre millionærer... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Der jeg jobbet før kom det av og til inn en fyr og lånte/kjøpte en haug med filmer. I mens jeg fant frem filmene, gikk han og fant nye, så han endte opp med å kjøpe/leie filmer for 6-7k hver gang. He paid cash. Han så ut som et eventuelt fjerde medlem i Olsenbanden. Lottomillionærer er ikke som andre millionærer... OMFG! Dere satte vel pris på ham da? Han var sikkert en skikkelig pirat, rippet filmene, kopierte cover og solgte. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg satt omsetningsrekord to ganger ved hjelp av ham. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hehe, det var en fyr fra en annen skole jeg møtte. Han fikk snus av en av medelevene sine, men han visste jo ikke hva han skule gjøre med det. Han klarte å kline alt utover henda sine, akkurat som en liten unge som leker med leire. Han fikk en ny porsjon etterpå, men da fikk han hjelp til å samle snusen. En annen fyr stilte ham noen spørsmål etter at han hadde fått inn snusen, og det ble ganske morsomt å høre på. Annen fyr: "Smaker det godt?" Merkelig fyr: "Ja, det smaker litt godt." Annen fyr: "Gjør det vondt?" Merkelig fyr: "Ja, det gjør litt vondt." Annen fyr: "Hvor gjør det vondt hen, da?" Merkelig fyr: "I munnen!" Annen fyr: "Der du har snusen?" Merkelig fyr: "Ja, litt!" Annen fyr: "Gjør det vondt noen andre steder, da?" Merkelig fyr: "Ja, litt i halsen" Annen fyr: "Gjør det kanskje litt vondt i magen også?" Merkelig fyr: "Uff, ja!" Annen fyr: "Men det smaker godt?" Merkelig fyr: "Nei!" Så løftet fyren overleppa opp og pelte ut snusen. Det høres kanskje ikke så morsomt ut, men det var morsomt å høre på samtalen :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 i 7ende trur jeg det var når vi var på leirskole på haraldvigen elns i kr.sand så var det mye sånn kjærste greier som foregikk. også blei alle veldig uenige, og til slutt føyk nesten alle rundt der å sa at de skulle henge seg var litt komisk i grunn. ingen gjorde noe, de bare føyk rundt og ropte å skreik. det andre er vel at det er en snål fyr rundt her som går hele tida. han går å vingler, også plutselig helt uten videre skiftern retning. ser ut som om han går konstant kappgang. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kul tråd En 16-17 åring som bor her i nærheten løper alltid hjem fra skolen, også teit løping og Han gjorde i hvertfall det de 2 årene jeg gikk på samme ungdomsskole som han Og en gang jeg var på bussen kom det en fyr inn, hentesveis; tipper 40-50 år. Med _trang_ jentebukse som noen jenter jeg kjenner hadde. Han hadde også en altfor liten jentejakke, lyseblå. Han luktet rimelig dårlig der han gikk forbi meg, og satt seg rett bak meg. Hver eneste gang bussen kom over en hump/noe som fikk bussen til å "hoppe/vibrere" litt, sa han noe som: "Kadondon".. Litt vanskelig å skrive hva han sa... Merkelig type En annen på bussen sto helt fremme med sjåføren og fulgte med på alle folk som gikk av, virket som han overvåket bussen, så sa han noe hver gang bussen stoppet, husker ikke helt hva... Tror han hadde down's syndrom elns... Disse 2 på bussen har sikkert en sykdom/syndrom... Syntes synd på de egentlig og prøver alltid å la være å se på de/le av de Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Det er en dame i nærmiljøet mitt som har Downs syndrom. Hun er liten og bred, og hun tar opp hele fortauet. Hun hører noen ganger på musikk i noen hodetelefoner hun har med seg, og hun synger med mens hun vagger avgårde. Det er komisk å se på, men jeg prøver å ikke le. De kan jo ikke noe for det selv. Endret 11. juni 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er viktig å ha litt medlidenhet for disse menneskene også. Riktignok er det mange som har problemer de ikke kan gjøre noe med, men det er også mange som har problemer som det kan gjøres noe med. Bare det at fremskrittene for disse "heldige" individene ikke er så store. Så det å bli ledd av, eller høre en høylytt stygg kommentar kan faktisk være med å grave denne personen nede for alltid. Det er lett å si for oss friske at "De behøver jo ikke bry seg", men det er ikke så enkelt for den personen som sitter med disse problemene. Mange sykdommer er relatert til psykisk tilstand, og så lenge denne psyken er knekt av "latter og høylytte kommentarer", så vil sykdommen forbli. Slike folk som fører til dette fortjener et liv i rullestol. Det er viktig å ha litt medlidenhet med slike mennesker. Det er greit å komme med et smil, men gi et "smil av trygghet", og ikke et "smil av hån". Synes denne tråden er på kanten av hva som burde godtaes her på forumet, men så lenge den ikke setter fokus på å håne, rakke ned, tråkke på mennesker som virkelig sliter, så er det greit. Hadde vært bedre om formålet hadde vært å gi andre økt forståelse for andre sine problemer. Faktisk har alle som èn ett eller annet problem å stri med, så om noen har et litt mer synlig og overfladisk problem enn andre, så ikke trøkk dem lenger ned i søla av den grunn. Min tribute til denne tråden er en gang jeg så ei som var redd for å kjøre rulletrapp. Var på et kjøpesenter, og hun fokuserte skikkelig da hun skulle gå på, og var nærmere panisk da det stod på som værst(dvs stå i trappa). Det jeg forundrer meg over etterpå er hvorfor hun ikke bare tok trappene som var på siden av rulletrappa. Hadde jeg gjort, om jeg hadde hatt rulletrapp-panikk. Merkelig mye man kan bekymre seg over når man først setter alle kluter til. Men personlig mener jeg en rulletrapp er en ganske safe sak å benytte seg av. Var ikke klar over at dette kunne oppfattes som et problem! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Vi kan si at dissing av psykisk sykepersoner er ulovlig i tråden. BTW: En i klasse går alltid rundt i sin egen verden. Han går med hendene og tunga ut mens han løper fram og tilbake mens han ser ned i bakken. Også kan det hende at han stiller seg med hendene på hofta og roper, "Hei, slutt å se." Når vi egentlig ikke gjør det. Morsomt! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 en på skolen min når jeg gikk i VK2, gikk hele tiden runder rundt inne på skolen med sekken på i friminuttene. en gang telte jeg at han gikk 8 runder før han gikk til timen når det ringte inn. også kjørte han i alltid i 20-30 maks med scooteren sin. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En fyr på skolen min klatret inn vinduet til en klasse mens de hadde tentamen, klasserommet ligger i andre etasje også Han prater forresten alvisk også Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Så en dame en gang som gikk rundt og skrek:''Jævela h***, forbanna f*****'' osv. hele tiden hun så ganske gammel ut og egentlig...godt over 50 Men hun er sikkert innlagt eller no nå.... Endret 14. juni 2005 av String-Jurgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Mange gode historer. Har lyst å spørre om det er meg de snakker om på noen av de. Det var en gutt på barneskolen..i samme klasse som meg. Hvær gang vi lekte noe som innebar løping var han med. Det komiske var at han løp som en.. ja. Raring. om når han ble pissed og skulle slåss som Pro- folka da viftet/snurret han armene som i vindmøller Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Er en kar på vei hjem med bussen som alltid hører på musikk. Han er helt med, og både smådanser der han sitter i setet, og synger så hele bussen hører det. En sånn en hadde vi på bussen før også. En neger, som bare prata wazzup-engelsk Endret 14. juni 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jeg har en ganske syk historie fra Bylan 2003. Jeg hadde ikke sovet på en stund så jeg bestemte meg for å legge meg, jeg hadde ikke noe å sove på så jeg fikk lånt en feltseng av en venn. Jeg stakk bort på sovelokalet og la meg ned. Etter ca 2 timers søvn våkner jeg av at en gutt er ved siden av meg og driver å tar av seg litt klær. "Greit", tenker jeg, han skal sikkert bare sove. Jeg hadde jo også tatt av meg klær når jeg skulle legge meg ned. Plutselig ser jeg at han hadde tatt av seg ALT, absolutt ALT. Han stod der kliss naken. Så jeg prøvde å få kontakt med han men det klarte jeg ikke. Jeg mistenker han gikk i søvne. Uansett, så reiser jeg meg opp og mens jeg gjør det tar han puten min. Han bare tar den og legger den på toppen av kleshaugen sin. Jeg begynner å bli litt "freaked out" og snakker mer til han, fortsatt ingen respons. Etter ca 1 min går han vekk fra meg, jeg fikk ingen kontakt med han og han er fortsatt kliss naken. Jeg tar feltsengen og puten og løper tilbake til pc'en min. Jeg fortalte historien til 2 kompiser som satt der og de trodde ikke det de fikk høre. Jeg sa jeg ikke diktet det opp, de begynte å tvile litt på meg da. Litt sykt å dikte noe sånt opp. Etter ca en time (tror jeg) ser jeg samme fyren står inne i lokalet, bak en stakkars gutt som spiller. Han er fortsatt naken! Jeg sier til de 2 kompisene mine og peker. De ser han og reagerer ganske sterkt, de syns det var noe av det sykeste de har sett. Han står midt inne i lokalet, helt naken!!!!!!! Et par dager etter Bylan kom jeg til å tenke på denne hendelsen og jeg begynte å lure på om jeg hadde drømt dette. Men igjen, så ville jo det vært en passe syk drøm å ha! Så jeg snakket med de 2 kompisene mine og spurte om de husket det, og joda, det gjorde de! Jeg har altså ikke drømt dette eller diktet det opp. Jeg ble ganske redd han fyren, litt småredd for at han skulle gjøre noe med meg. Han var ganske stor og en del eldre, virket som han hadde trent litt så jeg kunne nok ikke gjort annet enn å skrike hvis han hadde prøvd seg på noe sykt. Det må vel være noe av det merkeligste/sykeste jeg noengang har opplevd. Edit: Jeg mistenker at denne fyren enten gikk i søvne, hadde inngått et veddemål og tapt eller bare ikke var 100%. Endret 14. juni 2005 av MacManus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvorfor begynte jeg ikke å jobbe der oppe før i 2004 sukk... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 prøver ikke å gjøre narr av han eller noe, men her i nærheten er det en eldre mann som går rundt og er litt snodig, en sommer så jeg han gikk rundt barbeint, med full på kledning bukse og jakke og sånn liksom. også engang hadde han dekka til vinduene sine med kart fordi han skulle sole dem, også så vi han på bussen, han hadde 3-5bilder av jesus, alle helt like og like store så sto han og stirra på dem og bytta inni mellom. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har en annen litt syk historie men denne angår ikke meg. Jeg har en søster som jobber i en dame klesbutikk og en gang kom det en mann i 50 årene inn og spurte etter noen fine klær. Min søster la fram mange fine klær men han var litt i tvil. Hun tenkte det var størrelsen han var i stuss på så hun spurte: Er det en kone eller datter du skal kjøpe til? Og er hun i så fall noenlunde min størrelse? Mannen svarer: Nei, det var egentlig til meg da. Min søster fikk litt sjokk men prøvde å late som ingenting. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Var en gang jeg var på et LAN på en skole. Vi hadde sitti og spilt og styra kjempelenge. Tilslutt hadde jeg blitt så trøtt at jeg måtte gå å sove litt, så jeg rulla ut et liggeunderlag og la en genser under hodet, og sovna. Husker jeg lå sånn halveis under et bord, noe som er ganske normalt på et trangt gammeldags LAN mener jeg å huske. Da jeg våkna gikk jeg bort til kameratene mine igjen, uthvilt og klar til dyst. Da jeg kommer bort til dem spør de hvor jeg har vært hen! Jo, jeg peker at jeg har bare liggi under bordet der jeg, så sånn er det... Men da sier de at "Nei, du gikk jo ut gjennom den utgangsdøra(fra gymsalen på en skole) for 4timer siden". Så trodde jeg de bare tulla med meg, men så da jeg lette etter genseren så fant jeg den ikke, så jeg gikk ut i gangen og der lå den på gulvet. Litt av et mysterie hva jeg har drivi med der, men ute å gått i søvne har jeg hvertfall, i ca 4timer! Rart jeg våkna opp samme sted egentlig, men jeg har laaaaang erfaring med søvngjengeri.. En annen gang i søvne så tok jeg med meg dyna og kasta den ned en trappa hele tida, mens mor plukka den opp.. Mange ganger har mor funnet meg sittende og vandrende rundt i 2etg der soverommet er.. En gang før matteeksamen på ungdomskolen så gikk jeg og kjefta ut mor fordi hun ikke skjønte et mattestykke, noe hun egentlig skjønte, men det var jeg som ikke forstod matten... Etpar ganger har hun funnet meg stående nede på kjøkkenet og skjære brød. ... tja, dette skjer vel egentlig alle så ingen vits å ta opp? (Var mest den første episoden som tok av) Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Vel, dette er ikke for å dømme dem med litt problemer i huet.. Uansett, det var ute på landsbydga hos dama mi, der har jeg lagt merke til en fyr som kjører rundt på en mini traktor (ser ut som en slags gressklipper) Uansett, der oppe hos dama mi var det en pur jente russebil.. Og da han kjørte ved et buss stopp tenkte vel de å stoppe å mobbe han litt, men så snart de fikk rullet ned et vindu sa han "Jaaeh.. Sitte bakpå ellaar?"... Reaksjonen på russen der var til å dø av, de spruta ut i latter og stakkars traktor føreren var jo dønn seriøs, men det dem gjor var ondsinnet, de kjørte på videre rød av latteranfall. Jeg forteller vel ikke så morsomt.. Men jeg kan ikke tenke meg det å sitte bakpå en pygme traktor ikke er særlig fristende (+ den går sånn i maks 10 km/t) Endret 15. juni 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå