sengblom89 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tittel sier vel alt.... Jeg kan vel begynne med min episode som skjedde for ca 3 år tilbake.. Jeg løp da ute sammen med en kompis og så skulle jeg hoppe ned fra en høyde(ca.2 meter)..Jeg landa litt gærnt og fikk et brudd i ankelen.. Jeg måtte ha gips i 5 uker og når jeg endelig skulle ta den av kom jeg inn på legevakta til den mest syke typen jeg har møtt.. Han hadde en litt rar dialekt og gjentok seg selv hele tiden." Du kan kalle meg Otto for det er det jæ hæter".. Det sa han minst 8 ganger før jeg kom ut ganske lei av å høre navnet hans.. Denne episoden er vel en av de mest merkelige jeg har vært borti med en annen person Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Gøyest er det med de personene som sier alt de tenker på høyt...hva kalles en slik sykdom? Vi har en kar her i byen som går og HYL griner konstant...vet ikke hva slags sykdom det heller er...men han ser ut som en narkoman eller no. Endret 10. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har hatt en i butikken jeg jobba i før. Han gikk rundt og sa "blubb blubb" hele tiden. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg har en morsom fyr på treninga: Han har en genial stemme, ikke så genial sveis (bucket-style), så gjør han mye morsomt. For eksempel: Han får stadig vekk lyst til å terge noen så da sniker han seg innpå bakfra, stikker en finger i sida på deg og roper MUU! Har skjedd flere ganger med meg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Når jeg var i London på klassetur stod vi utenfor en butikk da en kar kom mot oss. Han stillte seg en meter fra meg før han skrek "motherfucker!" av full hals. Da jeg så rart på han, hevdet han at han snakket i mobiltelefonen sin. Greit nok, inntil han la på og gjentok det samme en gang til med blikket festet på meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Diskuterte med en kamerat midt i sentrum og han biatch-slappa meg. Og skrek "U HO!". Jeg sa at mercedes var drittbil eller noe.. Det jeg husker vertfall som rareste. Alså, som uprovoserte hendelser EDIT: Det var HARDT.. Var helt rød i kinnet by the way. Endret 10. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har hatt en i butikken jeg jobba i før. Han gikk rundt og sa "blubb blubb" hele tiden. Bjaa vil forstå. ^^ Uuh, det rimet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) LOL feil! Endret 10. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Gøyest er det med de personene som sier alt de tenker på høyt...hva kalles en slik sykdom? Vi har en kar her i byen som går og HYL griner konstant...vet ikke hva slags sykdom det heller er...men han ser ut som en narkoman eller no. Tourettes gjør det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hadde en tradisjonell supernerd på ungdomskolen jeg. syltynn, knallgule tenner, store briller, lukta dritt og hadde pipestemme. en ganske sprø fyr egentlig. han likte å gjøre hva vi sa, nesten uansett hva det var. som f.eks klype jenter han ikke kjenner i rumpa (til og med lærere) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er 2 rare personer som er stamkunder på jobben min. Han ene er en gammel mann som hele tiden spør meg om jeg veit hvordan det gikk med jentelaget til skjetten. Og så er det en liten rund kar med hentesveis, som hver dag kommer for å kjøpe Dagbladetn og VG. Så slenger han avisene på bordet og roper med en nasal stemme: Dagbla VG! Sistnevte er kanskje unnskyldt pga Downs-syndrom, han førstnevnte er vell bare litt senil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Da jeg gikk på barneskolen (i 7. klasse) pleide jeg og en koplis "henge" med søskenbarnet hans i 5. klasse. Og dette søskenbarnet og hans venn pleide ha det litt morro med en snåling. Mr. Snål gjor alt de sa (tro meg, ALT!), feks å springe etter lærere med buksene på knærne. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) En i klassen min (da jeg gikk på ungdomskolen) var en litt rar type. Han sa (f.eks) at han skulle på do.. Så gikk han ut.. Etter en 5 minutter, så gikk jeg og en annen kamerat ut, da vi så han surra rundt i gangen. Så sa han ene "Skulle ikke du på do da? Jaaa" Så gikk han! Vi kalte det "logoff" En flere ganger i klasserommet når vi hadde time. Så hadde han logoff, han lente huet sitt på armen å kikka på noe helt annet.. Lærern skræik "NAVN, NAVN. Følger du med?" Da skvatt han som regel og sa.. "Jada" Hehe det var litt morsomt Endret 11. juni 2005 av Hevley Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ...logoff... "Litt" fjern altså? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Lærern skræik "NAVN, NAVN. Følger du med?" Da skvatt han som regel og sa.. "Jada" Hvorfor ropte han "Navn Navn"? Merkelig måte å kommunisere på. Trodde han det kom til å hjelpe? neida, bare tulla Har en i klassen som nynner en låt hver gang han gjesper og som står og tar karatespark midt i klasserommet i en time Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Da vi var på leirskole, var jeg på samme rom med en rar person fra klassen. En natt fikk han ikke sove, så da begynte han å spise snop,og drikke brus. Denne karen ble alltid ekstremt aktiv når han spiste for mye sukker, og klokken 02.30 om natten åpnet han vinduet, satte seg i vinduet med en fot på hver side og ropte høyt: "Eg hoppe, eg hoppe!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Apropo leirskole, det minner meg om en gutt kalt "Jone". Vi var på leirskole, og Jone hadde med seg cdspilleren sinn (noe sony-crap) og noen Donaldblader. Cdspilleren voktet han med livet som innstats, gikk og bar på den hele tiden for at ingen skulle rappe den. Såklart ville vi kødde med ham, så vi sa "Sett fra deg cdspilleren, ellers kaster vi den ut vinduet". Jone hadde såklart med mamma'n sin, så når vi truet ham så sprang han i gangen og ropte "Mamma! MAMMA! De tar cdspilleren min!" Og så kom såklart mora og kjeftet på oss :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Da jeg gikk i 3. klasse, så var det en i klassen som løpte etter læreren med lasso, og hoppet opp på ryggen hennes for han ville ri. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er en kar på vei hjem med bussen som alltid hører på musikk. Han er helt med, og både smådanser der han sitter i setet, og synger så hele bussen hører det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå