santana89 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Det kommer noen ganger da jeg startet pcen: systemet er gjennopprettet etter en alvorlig feil. hva er dette som forårsker dette da? flere med samme prob? Endret 12. juni 2005 av santana89 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg vil anbefale deg å starte opp maskinen i sikkermodus(F8 under oppstart). Du bør kanskje legge inn windows(?) på nytt. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 virker ikke som om noe alvorlig er med pcen! alt virker perfekt, men ville vite hva dette er. denne har kommet opp 3 ganger i løpet av 3 mnd så... Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 jeg hadde sammet problemet. pc`en rs`a ofta, skrudde seg av, gikk i ventemodus og det gikk ikke få den opp igjen..og fant ut til slutt at jeg hadde trojan virus... Anbefaler deg sterkt til og formatere!!! Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 men det er ikke noen annen måte å forklare det på! det er en feilmld på windows! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det kan være virus, ormer og lignende. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kan være så utrolig mye forskjellig... Et plagsomt lite insekt av et virus som lusker rundt på pc'en din, rett og slett windass som bare viser hvor dårlig system det er eller kansje et program som liker å klikke akuratt når du trykker på "Avslutt" knappen.. Men alle har en felles løsning, formater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå