DanielTL Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei! Når jeg skrur på pc'en, går skjermen i av-modus under oppstarten! Rett før jeg skal til å velge bruker (har flere brukere på pc'en), skrur skjermen seg av. Hadde akkurat pc'en inne hos en repratør (stebroren min, så han var ganske pålitelig) for å sette inn en DVD-brenner. Etter det skulle jeg sette inn ledningen til skjermen, men da fikk jeg ikke kontakt i det hele tatt. Ledningen var ikke satt ordentlig i, så jeg satte ledningen enda lengre i (duh) Etter det, fikk jeg bilde, helt frem til den begynner å loade. Og da går skjermen i Av-modus. Aner ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg er ganske ny på området (jeg er bare 14 år også, så det forklarer vel endel). Beklager for en heller uoversiktelig post, men som sagt så er jeg ganske grønn når det gjelder data. PS: Stebroren min hadde sjekket pc'en på en annen skjerm, og da hadde den funket helt fint, så jeg lurer fælt på hva som kan være galt... PPS: har en samsung syncmaster 172T LCD skjerm, hvis det har noe å si Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kan det være at windowsen er innstillt i for høy oppløsning? Gå inn i sikkermodus. (trykk F8 under oppstart) Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Prøvde å sette innstillingene på det laveste, det funket ikke. Endret 11. juni 2005 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sjekk pcen med den andre skjermen igjen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Prøvde å sette innstillingene på det laveste, det funket ikke. så det fungerte å gå inn i windows i sikkerhetsmodus ? Hvis ja : Gå i sikkerhetsmodus, bruk DriveCleaner for å slette gamle skjermkortdrivere, og legg inn nye fra enten Nvidia eller ATI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå