lceman™ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Var akkurat ute å gikk utenfor flymuseet. De har fått tre fly dit i tillegg til de som skolen har, som skal være til utstilling. Flyene er: Spitfire, MiG-15 og Saab JAS-35 Draken. Desverre var det millitære vakter der som ikke ville slippe oss inn for å få tatt bilder av flyene. Har en stygg tendens til å le litt når jeg ser MiG 15 :!: Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Oi, dette kan være verdt å få med seg. Nårtid begynner det? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hele greiene åpner klokken 12:00. Ellers så ligger programmet for hele greia med klokkeslett for alle de forkjellige tingene i min første post (link der). Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 MIG-15 er ett av de mest elegante jagerflyene Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 MIG-15 er ett av de mest elegante jagerflyene Ehm. Kan vel ikke akkurat kalle det elegant da men. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har fine former det ja, men det er andre jeg synes er enda finere. (DeHavilland Mosquito ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) MIG-15 er ett av de mest elegante jagerflyene http://www.silentflight.com/images/Newimag...5%20trainer.jpg haha, kan ta den med under armen jo. :!: Edit: Dét er vakkert det : Endret 12. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hele greiene åpner klokken 12:00. Ellers så ligger programmet for hele greia med klokkeslett for alle de forkjellige tingene i min første post (link der). Ajj, det var litt tidlig for døgnville meg. Men jeg får se, kanskje jeg tar meg en tur oppover. Lenge siden jeg har vært på flymuseet nå, og siden det var gratis og alt... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ikke akkurat elegant, men uten tvil ett av de råeste militære flyene. Oser makt av denne. Btw, a-10 kommer på flyshowet på flesland i sommer :D Endret 12. juni 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Mig-29 kommer kanskje også. Gleder meg. http://www.bergenairshow.no/ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ahhh, flyvende boksåpner Tomcat er det vakreste. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tomcaten er pen, men ikke den vakreste Holder en knapp på F-16 der eg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kanskje vi burde starte en fineste-fly-tråd i steden for å ta det her? Blir kanskje en smule off-topic. Til dere som er/var der i dag: Var det bra? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Det var absolutt fantastisk! Skal ta å legge opp bildene jeg tok der nå. Oppdaterer denne posten når de er klare. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tomcaten er pen, men ikke den vakreste Holder en knapp på F-16 der eg Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Gadd ikke å legge dem i posten over der. Her er bildene som ble tatt av meg. Kvaliteten er ikke all verdens. Noen av bildene der er fra en flytur jeg ble med på, innover saltstraumen og området der. Her gjorde vi også et stup der kameraet svevet forran meg i vektløs tilstand. Det var morsomt! Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Og for dere som snakker om det fineste jagerflyet. Det er jo verken Tomcaten eller F-16. Det er jo ingen tvil om at F-15 er det peneste jagerflyet! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Lagde en flybilde-tråd eg: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=63&t=431133 La oss fylle den opp med deilige, råe, elegante fly og helikoptre Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gadd ikke å legge dem i posten over der. Her er bildene som ble tatt av meg. Kvaliteten er ikke all verdens. Noen av bildene der er fra en flytur jeg ble med på, innover saltstraumen og området der. Her gjorde vi også et stup der kameraet svevet forran meg i vektløs tilstand. Det var morsomt! Er bildene av Seakingen fra 4-tiden? jeg var der 12 og var til litt over tre, men så den bare når den kjørte forbi på vei på oppdrag. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Er bildene av Seakingen fra 4-tiden? jeg var der 12 og var til litt over tre, men så den bare når den kjørte forbi på vei på oppdrag. Bildene av Sea Kingen ble tatt ganske nøyaktig 15:45. Egentlig skulle jo helikoptret lande å stå til utstilling slik at folk kunne se på det. Desverre var helikopterfolkene opptatt, så de gjorde bare en liten demonstrasjon så fløy de videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå