Gå til innhold

Mr. and Mrs. Smith scener som mangler

Wooho

Anbefalte innlegg

Var og så Mr. and Mrs. Smith på kino i dag og likte filmen veldig god. :D Men merket at det var noen scener som manglet. Når de viser reklamen av filmen på TV så kan man se Brad Pitt sykle på en liten sykkel samtidgig som han skøyt med et maskingevær. Og den scenen der de viser Brad Pitt med bazzockaen (litt feil dette ja) sier: "Jane"?? så sier hun Angelina Joli: "You got to have kidding me" er vekke fra kinoversjonen.

Synes dette er veldig rart da jeg føler meg litt snytt. De viser ting i traileren som ikke er med i den endelige versjonen av filmen. :thumbdown: Ganske plagende. Noen andre som mener det samme?

Scener som ikke var med i filmen:

Dette kan jeg ikke huske

Bilde1.JPG

Det var en eksplosjon men så stor var den nok ikke

Bilde%202.JPG

Dette var ikke med

Bilde%203.JPG

Her kunne Herr Smith klart og tydelig se at det var kona hans

Bilde%204.JPG

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det som er problemet. Problemet er at disse scenene er med i den nyeste traileren som går på TV og da er det litt dumt at de kutter ut en del ting synes jeg. Hvis det hadde vært bilder fra en trailer som hadde vært flere måneder gammel hadde jeg ikke nevnt dette en gang, men som sagt så viser de disse scenene i den nyeste traileren og jeg føler meg snytt. :no:

Og ja jeg vet at det ikke er et nytt fenomen, men akkurat dette stusset jeg litt over. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...