Gå til innhold

Skaffe seg dame

Grundig

Anbefalte innlegg

Godt å se at så mange har tatt seg tid til å svare :) Jeg trener faktisk på trenigssenter 3 ganger i uken. Jeg kommer i prat med veldig mange folk der, men desverre er det svært få eller ingen jenter som få der. Det eneste er damer i 40-50-åra og de er jeg ikke videre hypp på for å si det på den måten.

Jodda... Men tenk på dette: Damer i 40-50årene har barn på din alder! Hvis du blir kjent med noen av disse og du møter dem senere med dattera si, det kan være en måte og...

Nettverk er nøkkelordet. Kjenner du folk så er du dømt til å få deg ei dame til slutt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Spør noen av vennene dine om de kjenner noen jenter som de kan introdusere deg for? Var nesten sånn det funka for meg. Ble kjent med typen igjennom felles venn, og la han til på msn. Vi snakka i timesvis om alt mellom himmel og jord. Han spurte nesten daglig om vi skulel finne på noe, og vips, der var vi sammen. Det har holdt i 8 månder nå, så jeg var utrolig heldig som møtte han. Så konklusjonen er: møt en venns venn, legg til på msn og inviter henne ut. Jenter liker når gutter tar inisiativ skjønner du ;)

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det positivt å invitere ut jenter over MSN da? :hmm:

Jepp, det syns jeg. Alså, MSN er det samme som å ha en samtale ikke sant? Når prtaen går greit, kan du like gjerne spørre om du vil finne på no? Dessuten får du svar med en gang, det er jo kjekt?

Det funka for meg iallefall! :p

Lenke til kommentar

Herregud. Spiller det noen rolle hvordan man blir bedt ut da?

Jeg synesn man bør stikke fingen i jorden og tenke seg litt om her. Livet er ikke en romantisk film med rosa skyer over alt. Hvilken ROLLE spiller det hvordan noen ber deg ut? Det som betyr noe er om personen liker deg og at du liker han/henne, at dere kommer overens og har det fint sammen.

Til trådstarter:

Det som er kjipt med å bo på landet er at alle jentene enten har funnet seg type et annet sted, eller at de er "brukt opp". Samtidig så er det kjipt å måtte reise land og strand for å være sammen med kjæresten, men i starten er man vel så forelsket at man ikke bryr seg uansett? Kommer du til å bo på samme sted resten av livet? Jeg ville søkt jenter andre steder selv om det er litt unna. Ikke la små detaljer ødelegge :) Personlig synes jeg Internet funker for å bli kjent med folk.. men spraydate, blink og annet tullball har ALDRI funket for meg.

Lenke til kommentar

Hmm, det jeg har opplevd og lagt merke til rundt meg er at noen ganger kan dine nærmeste venner (av motsatt kjønn.. ) være noe du har best sjangs på.

(spørs om du vil ha dem som bestevenn/venn eller vil gå dypere og ta en sjangs)

Bare skaff litt felles kvelder hvor folk har det morro og er mye sammen så kan alt skje.

Jeg har sett ting jeg aldri har trodd ville skje på sånne ting. :yes:

Jeg og madammen ble vel sammen på noen lunde samme måte..

Starta med at jeg og noen folk inviterte noen jenter opp på LAN... De kan faktisk spela de og. :whistle:

Så ble jeg bedre og bedre kjent med hu ene, pluttselig var vi med hverandre, og vips.. skjedde det.. :blush: Og jeg som er sjenert og. Nå har det vart i 5 mnd og fortsetter å stige.

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne hvordan jeg lever:

Sitte mye på PC

Ikke ta initiativ til samtaler

Hold deg hjemme

Sørg for å ikke bli med på fester

Så følger det at jeg heller ikke har suksess på damefronten, så hvis du prøver å leve motsatt av meg får du sikkert motsatt resultat også.

Lenke til kommentar

Sitte mye på PC

Hold deg hjemme

Så følger det at jeg heller ikke har suksess på damefronten, så hvis du prøver å leve motsatt av meg får du sikkert motsatt resultat også.

Gjør det samme selv. :(

Men jeg "sørger" ikke for å ikke bli med på fester? Har strengt tatt aldri blitt invitert. :hmm:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Sitte mye på PC

Hold deg hjemme

Sitter mye med PC'en

Tar initiativ til samtaler

Prøver og komme meg ut

Er ute på fester

Dame? nei det har vi ikke sett :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...